Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

harry_s

7. 3. 2012 17:05
pěkné

včetně fotek na Panoramiu,které jsem před časem našel - oblast Polomených hor a vůbec skalních městeček obecně mám moc rád

0 0
možnosti
AB

1anton

6. 3. 2012 10:57
VZNIKÁ NOVÝ PROJEKT?

Ahoj Martino, možná jenom nemám přehled a možná na Internetu jsem jen občasným hostem, ale mám pocit, že vytváříš zcela nový, unikátní turistofilní projekt - dokonalé tipy na výlety - tohle je perfektní!

Perfektní je Psí kostel, takovou skálu jsem ještě neviděl.

Díky a zdravím, Tonda.R^

1 0
možnosti
BK

Bohouš Koukal

3. 3. 2012 19:16
Psí kostel

je pěkné a fotogenické místečko... dobře míněná rada spolufotografa (http://www.kookie.cz) - před zveřejněním vyberte méně fotek a dejte je větší, určitě to bude působivější :-) jinak fotky a článek hezké/ý :-)

0 0
možnosti
MM

MM :))

4. 3. 2012 9:48
Re: Psí kostel

Díky za radu, trochu jsem to překopala. Doufám, že jsem vybrala takové snímky, z nichž je zřejmé, jak se charakter lesa podél trasy mění (více viz Widget API a prezentace úplně na konci). Máte pěkné stránky, děkuji za odkaz :))

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.