Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

abrakus

8. 7. 2012 22:08
Líbí ...

... R^R^R^

0 0
možnosti

MM :))

8. 7. 2012 22:11
Re: Líbí ...

to jsem ráda :-) díky :-)

0 0
možnosti

Marek Trizuljak

8. 7. 2012 10:35
Dobrý a nápaditý fotoblog

Moc se mi líbí zoomem "přiblížené" záběry srnce na začátku prvního videa, podobně i fotografie. R^

Je to jasné, příroda kolem nás zvlčila ;-D Mně se taky někdy stane, že při focení z vikýře mi sedne hrdlička, či vrabec málem na objektiv.

2 0
možnosti

MM :))

8. 7. 2012 21:00
Re: Dobrý a nápaditý fotoblog

Díky :-)

Ptáci jsou skvělí, a hrdličky ve Vašich článcích obzvláště.R^

***

Srnec byl hodně blízko (nebojí se) a přitáhla jsem ho objektivem Lumix G 100-300mm (přibližuje míň než se tváří, ale aspoň něco. Když šla kolem srna s koloušky, měla jsem u sebe jen Lumix G 14-140 mm. Navíc se pohybovala ve větší vzdálenosti než srnec a byla ve stínu.

0 0
možnosti

anna_kralikova

7. 7. 2012 20:50
Jo, srnci jsou potvory.

Ten "náš" nám před měsícem ožral všechny angrešty a jako bonus zlomil dva rybíze ;-O Jinak moc pěkný článek, není nad to se ráno probudit, kouknout z okna na pasoucí se srnky nebo koroptev, za kterou se batolí mladé :-)

0 0
možnosti

MM :))

8. 7. 2012 20:23
Re: Jo, srnci jsou potvory.

Jo, srnci jsou pacholci, ale krásní. Co nesežerou, neodrbou, nepolámou nebo nezašlápnou (např. drobné skalničky) oni, to zlikvidují hnědí slimáci (lezou, bestie, i po stromech). O úrodu bobulí a peckovic se podělí s ptáky všech velikostí (vyjma dravců), případně s kunou. Pokud přece jen něco zbyde, ožerou tomu kořeny hraboši nebo to aspoň podryje krtek. Ořechy si rozeberou veverky, straky a sojky. Letos jim ale zmrzly, tak si budou muset vystačit se šiškami.

Je to běs...

***

Malé koroptvičky? No to musí být nádheraV ! To jsem ještě neviděla.

0 0
možnosti

ladyevil_cz

7. 7. 2012 19:12
A kde jsou ti vlci? :)

R^

0 0
možnosti

MM :))

7. 7. 2012 19:51
Re: A kde jsou ti vlci? :)

O vlcích tu psal jistý pan Boháček. Přece mu nepolezu do zelí... Neznáte ho náhodou ??? ;-D

(pro externí zájemce připomínám: http://bohacek.blog.idnes.cz/c/277259/Volfstejn-plny-vlku.html)

0 0
možnosti

Zani

7. 7. 2012 19:06
Heeeezký !!!

PěknýR^

0 0
možnosti

MM :))

7. 7. 2012 19:52
Re: Heeeezký !!!

Díky :-) V

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.