Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Ježikača

6. 8. 2012 13:21
pěkné lovy beze zbraní

blahopřeji ke krásnému zážitku a trpělivosti si na něj počkat.

0 0
možnosti

světluška77

6. 8. 2012 10:06
Moc pěkné,

Martino... R^Ti "malí" musí dát mámě pěkně zabrat, připomínají mi mého nejmladšího syna, když mu byli tři roky...:-)

0 0
možnosti
N

Nomarak

2. 8. 2012 19:36
Nááádhera!

Děkuji, to se hned tak nevidí!;-):-)R^

1 0
možnosti
MM

MM :))

2. 8. 2012 21:17
Re: Nááádhera!

rádo se stalo :-)

0 0
možnosti
AB

1anton

1. 8. 2012 18:16
Líbí se mi to!

Pssst§ nikomu to neříkejte! Ona ta nehaňba při kojení kadí!;-D

2 0
možnosti
MM

MM :))

1. 8. 2012 19:16
Re: Líbí se mi to!

jojo, ale to je přísně tajný ;-D

0 0
možnosti
JC

chudacek.blog.idnes.cz

31. 7. 2012 16:23
moc pěkné fotky a obzvláště video

Máte obrovský rozsah témat a vždy jsou to moc pěkná témata.

Fackování Kalouskem nebo Kalouska, toho se asi od Vás nikdy nedočkáme? :-)

1 0
možnosti
MM

MM :))

31. 7. 2012 21:52
Re: moc pěkné fotky a obzvláště video

Díky, taková sláva to zase není, ale měla jsem kliku a byla u toho, tak se chci podělit (i když jiný by v tom dešti jistě ulovil lepší materiál).

Na zodpovědné řešení otázek typu "Kalousek a spol." nemám dostatek relevantních informací, proto tato témata neřeším. Úplně mi stačí své politické názory vyjadřovat "karmováním" cizích blogů a těch názorů v diskusích, které mi konvenují (plus hlasováním u voleb, které se mi ale jeví čím dál více problematické). Ovšem člověk by nikdy neměl říkat: "Nikdy!"

Zdravím! :-)V

1 0
možnosti
LM

Amitina

31. 7. 2012 12:57
A

když tam napíšete mláďata, tak nikdo nemůže říct ani puť;-D. Mooc pěkní bobíšci;-D

0 0
možnosti
MM

MM :))

31. 7. 2012 21:53
Re: A

:-)R^ Díky :-)

0 0
možnosti
FH

Bouše

31. 7. 2012 12:36
Je zajímavé, jak decentně

srna upozornila své mladé, že se blíží konec hodování. Po jemném šťouchnutí mordou do zadních partií každého z nich následovalo odstavení od pípy. :-)

2 0
možnosti
MM

MM :))

31. 7. 2012 14:09
Re: Je zajímavé, jak decentně

Máte skvělý postřeh R^ Ještě mi vrtá hlavou, jak ta srna řekla mladým, že je hodlá nakojit

1 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

31. 7. 2012 11:18
*

:-)R^ Mláďata od veškeré spárkaté zvěře jsou "kolouši", zrovna tak jako mláďata od všech kočkovitých šelem jsou "koťata" :-) Srnče je také správně, o tom žádná, ale kolouch prostě není špatně ;-D

0 0
možnosti
AS

viveka

31. 7. 2012 11:30
Re: *

Ale houby, jsou to bobíšci. :-)

0 0
možnosti
TH

Tereszz

31. 7. 2012 10:55
:)

Mládě srny - srnče :)

Mládě jelena - kolouch :)

0 0
možnosti
MM

MM :))

31. 7. 2012 11:33
Re: :)

I mně se výraz "srnče" líbí víc, ale koukala jsem do slovníků, než jsem to napsala. "Kolouch" je údajně univerzální označení pro mláďata jelenovitých. Je odvozeno z mysliveckého žargonu, v němž komolý znamená bezrohý. Myslivci by mě za srnčátko asi hnali...

I označení "štěňata", "koťata" a pod. se používají univerzálně pro jiné, v tomto případě psovité a kočkovité, šelmy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.