Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

T95o79m 42K81r46a37u75s

5. 12. 2012 5:52

Krasne fotky a informativni text.R^

Karma a diky, ze jste si dala takovou praci.

0 0
možnosti
Foto

Díky za karmu. Jste velkorysý R^:-)

0 0
možnosti

Jsem s toho kraje,děkuji za popularizaci a připomenutí.Krásné,obou stran hranice.Díky :-)

0 0
možnosti
Foto

Já děkuji za komentář. Popularizací půvabných krajů není nikdy dost, zvláště jedná-li se o Českosaské Švýcarsko, které nemá chybu. :-)

0 0
možnosti

velmi velmi velmi pěkné. Byla jsem tam jako dítě s našima, ale určitě to chce tam zajít znova. Super. Díky:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, určitě Vám to jednou vyjde R^ Já se naopak do Austrálie nikdy nepodívám, ale zase si o ní mohu přečíst na Vašem blogu :-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkně a poučně napsáno, pěkné fotky a video. R^

0 0
možnosti
Foto

Díky :-) Tvořím turistickou kuchařku, zaměřuji se na jednohubky.

1 0
možnosti

Děkuji za inspiraci, překrásné fotky!R^

0 0
možnosti
Foto

Pokud jsem Vás (nebo někoho jiného) inspirovala, nepatlala jsem se s tím zbytečně. Děkuji za potěšující reakci :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS