Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nádhera..,  :-)R^ tohle místo Jsem si nedávno oblíbil... Často chodím na Husníkovu vyhlídku fotit Malou Skálu. Nejradši za svítání, nebo za soumraku... Ale musím říct, že takhle Jsem asi Besedické skály ještě neprošel... Však to tedy rychle začnu napravovat... ;-) Díky za krásnou inspiraci.... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Vidím, že si umíte dobře vybrat R^:-)

Díky za komentář :-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné fotky z krásných míst R^R^R^ Je to láska mého mládí, všelikde jsem se tam toulal, i když tehdy jsem ještě tolik nefotil. Poblíž jsou třeba Suché skály, opačným směrem zase Klokočské se zříceninou hradu Rotštejn... Zdalipak ještě stále funguje restaurace Na Kalichu? :-)

0 0
možnosti
Foto

Přesně tak, Suché skály, Klokočské s Rotštejnem, je vidět, že to tam znáte jako své boty. To mě moc těší. 

Turistická chata U Kalicha v Besedicích už neexistuje, zbyly z ní jenom základy (http://www.mapy.cz/s/5YqM) a není mi známo, co s nimi bude. Je jí škoda ;-(

Dnes se lze najíst u stánku v obci, posezení tam není špatné. 

Někdy mívá (nebo mívala) otevřeno restaurace v sousedství ruin chaty U Kalicha (roubené stavení s totemy na zahradě - viz 1.fotka nebo tahle: http://moudrasek.rajce.idnes.cz/Bludiste_U_Kalicha_Maloskalsko/#P1200115gg.jpg - občas kolem ní pobíhala zajímavá zvířata, např. zakrslí vepříci).

Díky za návštěvu a komentář :-)

0 0
možnosti
Foto

Martino, díky, opět fantastický fotoblog.

Vyrostl jsem v Bělé pod Bezdězem, tj. 7 km na východ od Bezdězu. Fotka Bezdězu u mne vyvolala vzrušení, nepřeháním, ať jsem vpodstatě racionální člověk, a vzpomínku na "můj kraj". Jen za mne, pokud si to dobře pamatuji, ty lesy byly více zelené, maximálně zeleno-zeleno-modré a méně modré. Třeba se však mýlím a špatně si to pamatuji. :-)

0 0
možnosti
Foto

Podle Klause přece žijeme na modré, nikoliv zelené planetě, tak jsem se tomu přizpůsobila. 

Respektuji autority. Tedy občas ;-D 

Ale pro Vás ty lesy klidně vyladím do zelena. Jen si nejsem jistá, jestli trefím správný odstín. Jak stárnu, slábne mi zrak, či co...

Moc díky za zajímavý a podnětný komentář :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.