Diskuse

Hrad Kynžvart

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

žiji pod tím kopcem, ale přiznám se, už jsem tam dlouho nebyl. Ale asi tam vylezu s jarnějším počasím.

0 0
možnosti
Foto

R^ Tak šťastnou cestu! :-)

0 0
možnosti
Foto

díky moc, kéž by bylo více takových blogů! :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju a červenám se, i když si myslím, že to neumím

0 0
možnosti
Foto

Zrovna tam jsem nikdy nebyla, mám to poněkud z ruky, ale túry spojené s poznáváním historie včetně historie různých hradů miluji. Hrady tu historii mají hodně podobnou - sloužily jako hlídky solných cest, mnohdy však do nich přesídlili loupežníci, kterým už povozy se zbožím byly málo, takže přepadávali okolní obyvatelstvo... Nechtěla bych asi žít v té době... Karma za pěkné vyprávění, za pěknou vyčerpávající fotodokumentaci a za video - to jste dělala Vy?

1 0
možnosti
Foto

Děkuju :-) Máte pravdu, historie je jako přes kopírák, skoro to vypadá, že by stačilo jen vyměňovat jména protagonistů.

Na videa používám YouTube Video Editor http://www.youtube.com/editor, na prezentace http://www.youtube.com/upload

Použiji-li cizí úlovky, vždycky a u každého kusu uvádím jméno autora nebo link na zdroj materiálu.

1 0
možnosti
Foto

Pěkné. R^ Rád jsem zavzpomínal. ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.