Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mlha je "úžasná kouzelná dáma", která občas odkrývá nejrůznější tajemství. Také ji mám ráda.R^:-)

0 0
možnosti

..hezké fotky...odkud to je..:???...tipnu lužické hory.....

0 0
možnosti
Foto

Křížový vrch u Jetřichovic-Rynartic

0 0
možnosti
Foto

mlha na fotce to je téma. Taky ji rád fotím a teď přichází ten nejlepší čas. Moc hezké.

0 0
možnosti
Foto

Díky, už se těším na Vaše úlovky z Krušných hor.

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem trochu poškádlil v diskusi Vlastíka Fursta a vrátil jsem se sem, abych se ještě jednou podíval na Vaše pěkné fotky.

Vidím, že tu díky p. Hummelovi (nebo Hummlovi?) byla také zajímavá diskuse. :-) Dobrák Vladimír mu na jeho provokaci - chtěje se zastat dámy - skočil, zapoměv že ... se mají ignorovat a pomohl mu rozvířit diskusi. No nic, loučím se, a přeji všem pěkný víkend.

2 0
možnosti
Foto

Moc pěkné fotografie. 

Mně se líbí hlavně první dvě. I doma z nich cítím vlhkost. :-)

0 0
možnosti

Nádhera! Tolik druhů mlhy... R^:-)

0 0
možnosti
Foto

V38í57t 44H80a18s45s97a28n

20. 9. 2013 19:07

Překrásnej fotoblog! 

Nejvíc se mi líbí fotky č.1, 3 a 9.

Přírodu fotit umíte skvěle, karma.R^  VH

0 0
možnosti
Foto

Nooo, snažím se, ale chybělo mi sluníčko. Díky :-)

0 0
možnosti
Foto

Za mlhou hustou tak, že by se dala krájet... A kdepak máte Rákosníčka s Brčálníkem?:-) Ale teď vážně, ty fotky jsou moc hezké a působivé.R^

1 0
možnosti
Foto

Safra, na Rákosníčka jsem zapomněla. Ale jednoho vodníka tam mají, v malé louži hned vedle silnice. Tak třeba příště, jestli nějaké bude. Děkuju :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.