Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TS

Nezklamala R^ Na tom jehličí je to husarskej kousek. Rosa na protěži vypadá dobře, i když ji vyfotím já mobilem, ale na něčem už pocitově tak ježatým tak ladně... Pěkný :)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju za návštěvu, nečekala jsem, že ještě někdo přijde, natož pak, že přidá nějaký komentář či dokonce "karmu".

Jsou to jen obyčejné drobné sedmikrásky, alpské protěže mi na zahradě vyhynuly už kdysi dávno. Škoda jich.

0 0
možnosti
Foto

R^Krása, hned jsem pookřála, to je nádherný svět mezi kapičkami:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ nemusí pršet, stačí když hezky kape.:-)

0 0
možnosti
Foto

Ta velka kapka je uzasna! A pavucina taky!!! Nadherne fotky - kdo umi umi R^

0 0
možnosti
EH

ještě jeden  R^ přidám :-)

0 0
možnosti
AO

A80l19e89n22a 19O24u32z26k21á

1. 10. 2013 14:10

Páni.. pohádku mi někdo ukradl! :) Chtěla jsem říci: Martino, pohádkové! :)

0 0
možnosti
Foto

Všem vám moc děkuju :-)

0 0
možnosti
MI
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.