Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ale vůbec né mrazivé...naopak hladivé..minimálně od pc.:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to jsem moc ráda, že hladivé :-)

Slovo "mrazivé" jsem zvolila pod dojmem z místa focení (byla tam děsná kosa), ale na obrázcích je tolik teplých tónů, že navzdory jinovatce opravdu nijak zvlášť mrazivě nepůsobí.

Děkuju R^

0 0
možnosti
Foto

Nedá se napsat nic jiného, než - KRÁSAR^R^R^

0 0
možnosti
Foto

To mě těší :-) Děkuju

0 0
možnosti
Foto

Krásné fotky, karmaR^

Mlha se ráno líně povaluje... Také bych se chtěl po ránu líně povalovat, ale musel jsem vstát do práce.;-)

0 0
možnosti
Foto

Třeba to líné povalování vyjde o víkendu. Aspoň chvilku :-)

Díky za karmu :-)

0 0
možnosti
AO

A34l42e10n85a 67O81u93z43k38á

14. 10. 2013 21:53

Martino, úplná pohádková fantazie!R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

:-) Díky, i realita může vypadat pohádkově (aspoň někdy):-)

1 0
možnosti
Foto

že bych taky někdy vstal tak brzy?:)))

0 0
možnosti
Foto

No, dneska vycházelo v 7:24, fotky jsou z 29.9. (to vycházelo v 7:02), takže když ještě chvilku počkáš, ani nebudeš muset brzo vstávat ...

Ale západy jsou taky pěkný (dnes v 18:10) :-)

1 0
možnosti
Foto

J59a41n48a 74M53a81j36o56v35á

14. 10. 2013 20:17

Martino, děkuji, to byla hezká chvilka s díváním. Nevím proč, připomněly mi (fotky) jednu z Krylových básniček na zrcadlo. Je o naději. Že by to ráno?

0 0
možnosti
Foto

Naděje umírá poslední (tudíž až po nás).

Díky za všechno a moc zdravím :-)

0 0
možnosti
Foto

Nádhera.:-) Díky za zprostředkování přírodního divadla.R^

0 0
možnosti
Foto

Já děkuju za návštěvu a komentář:-)

0 0
možnosti
Foto

V22í96t 19H83a28s25s22a77n

14. 10. 2013 18:42

Nádherný fotky! Karma. R^ -Zejména se mi líbí Vaše panoramata. VH

0 0
možnosti
Foto

To jsem ráda, díky, moc :-)

0 0
možnosti
Foto

Ta pavučina je báječná:)

0 0
možnosti
Foto

Vážně? Tak děkuju :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.