Diskuse

Inverze

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P75e18t52r60a 55B45í75l78á

19. 12. 2013 19:56

Krásné fotky s atmosférou...

0 0
možnosti
LC

Dobrý den, nejvíce mne zaujala fotografie 1 a 5. Obě kompozičně. Přeji spousty dalších vydařených snímků:-).

2 0
možnosti
DT

skvostné R^ nejvíc se mi líbí to oraniště R^

0 0
možnosti
Foto

díky :-) vycházelo z něj neuvěřitelné množství páry, jak mrzlo a hlína byla teplá a vlhká

0 0
možnosti
Foto

R^slunečná varieanta je příjemnější a fotografovatelnější, ale vy jste zvládla inverzi blesknout bez potíží.:-)

0 0
možnosti
AO

A66l42e74n35a 37O20u97z66k96á

14. 12. 2013 19:32

Martino, nádhera! jsem ráda, že existuje někdo další, kdo to miluje. Já tedy ano. Zrovna jsme včera večer venku procházeli takovou nádhernou mlhou, chvílemi bylo nutné ji nazvat inverze... ale štvalo mě, že foťák nemám... tak díky moc za Vaše fotky :)

0 0
možnosti
Foto

Nojo, to znám. X-krát vláčím všechny serepetičky úplně zbytečně, a pak mi chybí  třeba stativ, co zůstal v autě.

Inverze je otravná - mlha hustá jako šlehačka se válí v nížině, dokud se neprohřeje nebo ji nerozfouká vítr, zatímco na horách je krásně (a dokonce tepleji než v údolích). Kdyby aspoň nezadržovala i kouř z místních topenišť (plus jiné exhalace). Ale když do ní zasvítí sluníčko ...

1 0
možnosti
Foto

gratuluji s velkou karmou za pěkné fotografie. Bohužel, celý den jsem v tom dolním "deklu" a tak aspoň na blogu je hezky.

3 0
možnosti
Foto

Díky, nic si z toho nedělejte, však ono se počasí zase zlepší

0 0
možnosti
MB

Hezké! Děkuji! MB

1 0
možnosti
Foto

krásné fotky hnusného počasí. karma R^

0 0
možnosti
Foto

Hnusné počasí je základ - "atmoška" zaručena  :-) (v reálu samozřejmě při focení pěkně vymrznete)

0 0
možnosti

J25a49n 71Š39u49r40c

14. 12. 2013 15:49

Fotky jsou perfektní, povedly se Vám. A to je bez ironie. Píšu veliké + a tu největší karmu. Pokračujte v tom dále, nikdy není škoda se podívat na něco pěkného. A to myslím jak fotky krajiny, tak i samozřejmě Vaši osobní fotku.

1 0
možnosti
Foto

Óóó děkuji, mile jste mě překvapil.

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.