Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Perfektní blog, fantastické fotky: jsi jednička Martino!;-D

0 0
možnosti

J39a54n 71Š92u37r20c

5. 1. 2014 13:35

Opravdu krásné snímky, povedly se. Jsou to snímky z míst, které velmi dobře znám a několikrát jsem tam také byl. Zkuste ještě další.

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Děkuji moc za krásně fotky,byla jsem tam....,jsou to nádherné vzpomínky....:-)

0 0
možnosti
Foto

Ranni ptace ... ma nejlepsi fotograficke ulovky R^R^R^

1 0
možnosti
TS

Krásné světlo, takové zlaté, hřejivé, tekuté... Jak dobrý koňak! :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Nádherné barvy, takové fotky mě nabíjí energií. :-)

0 0
možnosti
LN

i když ten první snímek mne trochu zmátl.....siluety věžičky jsme napoprvé vyhodnotil jako Humprecht....ale pak mi došlo...že nesedí úhly....světo do toho vneslo....světlo....

0 0
možnosti
Foto

Nádherné ... R^ ... nemám slov, snad jen: Tiše, a zdravě, závidím. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Dodatek: Vidím to tak, že si s Ludvíkem dáte zítra "kámen, nůžky, papír" o titulní stranu! Já fandím oběma! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Nádhera. A pak, že nemáme zlatý poklad!

Co kdybychom zavedli bankovky kryté východem slunce...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS