Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

;-D;-D;-D Vítejte! "Odborník" jako jste Vy mi tu chyběl. ;-D;-D;-D

Náhodným kolemjdoucím, kteří by snad Vaše kvality neznali, doporučuji navštívit např. kteroukoliv diskusi pod články zdejšího blogera, pana Jiřího Hermánka.

 

(I když většinu Vašich dojemných výronů autor již úspěšně smazal, dostatek materiálu k pochopení Vaší duševní velikosti se jistě najde.)

0 0
možnosti
Foto

Kůzlata mě dostala:)... Krásné.

0 0
možnosti
Foto

Nojo, ale ta už tam asi letos nebudou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.