Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkné fotky pěkných květin. R^ A díky za popisky.

0 0
možnosti
Foto

?šifra mistra Jaromíra?

0 0
možnosti
Foto

:-)R^Moc hezké, potěšilo, díky

0 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že jsi Váš kytičkový blog objevila až teď, kdy mám trochu času se zastavit. Fotky jsou kouzelné, děkuji.R^

0 0
možnosti
Foto

Pokud Vás potěšily, jásám :-)

0 0
možnosti
Foto

Fantastická botanická zahrada. R^

O to cennější, že fotek šafránu je zde jako šafránu. :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, vyřídím (zahradě). :-)

Mazanější jedinci říkají šafránu krokus (crocus), čímž úspěšně vytvářejí dojem, že je šafrán vzácný.

0 0
možnosti
Foto

Poklady prirody ... a skvele nafocene!!R^

0 0
možnosti
Foto

Krásná podívaná.

0 0
možnosti

R^ Mám moc ráda vaše fotky. R^ Kompliment!

0 0
možnosti
Foto

Mně se zase líbí Vaše obrazy. R^:-)

0 0
možnosti

Jo tanečnice, to mě při focení květin nenapadlo, holt žensk᧠Pěkný

0 0
možnosti
Foto

Třásly se ve větru, nechtěly pózovat, tak mě napadl ten tanec....

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS