Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J54a87n92a 73M87a77j17o98v64á

30. 7. 2014 21:29

Karma. A krása.R^

0 0
možnosti
KT

Výborné fotky, zvlášť 8, 13, 15. Skutečně dokážete potěšit.

0 0
možnosti
Foto

Tohle galašou je jako finále soutěže Miss Kapka.   R^

0 0
možnosti
Foto

PovedenéR^ Voda dokáže dělat zázraky a když to někdo umí s fotoaparátem, tak není co dodat.

0 0
možnosti
Foto

bez vrstevnic ...ještě lepší.:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky! Tady to bylo spíše o lezení po čtyřech, případně plazení (přískokem vpřed).

0 0
možnosti
Foto

Vybral jsem s tu svou :) 70560x

0 0
možnosti
Foto

Je tvoje ;-D (budu na tebe myslet a příště vyberu samé podobné)

1 0
možnosti
JH

U fotek rozlišuju dvě základní kategorie: ty, které bych ráda viděla znova a ty druhé.

Ty vaše bych si klidně pověsila i na zeď...

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji, :-)  jsem ale jen úplně obyčejný amatér. Stisknutím spouště se, stejně jako mnozí jiní, bláhově pokouším zastavit čas. Pokud se mi to čirou náhodou podařilo tak, že jsem Vás potěšila, mám velkou radost.

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.