Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Netradiční, ale moc pěkné. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Netradiční jak pro koho, já cosi jako makro občas fotím. 

Každopádně dík za "kouk" a "písmenka" :-)

1 0
možnosti

Jejky, to je jedna velká nádhera !!! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Díky! Kapičky nezklamou :-)

0 0
možnosti

Zdravím, tohle se mi moc líbilo.

1 0
možnosti
Foto

R^hezké soužití kapek a chmíří.:-)

0 0
možnosti
Foto

Ony na chmýří a chlupech obecně dobře drží

0 0
možnosti
Foto

J15a13n26a 55M47a22j66o82v59á

29. 9. 2014 20:52

Jako z pohádkyR^R^

Taky jsem tam našla vílí řasy.:-)

0 0
možnosti
Foto

Máte skvělou fantazii R^

0 0
možnosti
Foto

Je až neskutečné, co lze zachytit, co lze vidět..., co jste dokázala pro nás na chvíli uchopitR^ Království vodních kapiček:-)

0 0
možnosti
Foto

Holt technické vymoženosti. Když člověk může namontovat lupu přímo na objektiv a přístroj dovede kompenzovat třes rukou, může se na kapičky vrhnout i amatér, jako jsem např. já. Ještě by to asi chtělo externí makroblesk...

Děkuji za návštěvu a mám radost, že jsem Vás (asi) potěšila.

0 0
možnosti
Foto

jj, škoda, že tak pomíjivá

1 0
možnosti
Foto

Krásné detaily a barevné ladění. R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky! :-)

Barvy: modrá = nebe, šedá = mraky, zelená = tráva, odstíny hnědé až černé = střed pampelišky, tj. vlákna a semena, externí černá = stín v pozadí

0 0
možnosti
Foto

Páni! To je neskutečná krása. R^

Jak dlouho jste ty kapičky navlékala?

1 0
možnosti
Foto

Moc díky! :-)

Jak dlouho jsem "navlékala", si už nepamatuju. Holt skleróza... Ale našla jsem jen dvě odkvetlé pampelišky, které záhy opadaly, takže moc dlouho to trvat nemohlo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.