Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Gratuluji Martino, opět super práce! My tam byli jen jednou, viděli jsme až do Benátska, bohužel to byla naše první návštěva Dolomit před nějakými 15 lety. Doba předdigitální, fotek málo... Obdivuji perfektní práci s mlhou - musíte být kámoši.R^

0 0
možnosti
Foto

Mňo, super... brala jsem, co bylo, včetně značného přídělu dešťové vody - ten nedobrovolně (mimochodem - musím pochválit českou firmu Hannah za bezva nepromokavé větrovky). 

Musí odtamtud být vidět daleko. 

Jeden čtenář mi poslal zimní snímky z téhož místa a musím konstatovat, že za pěkného počasí je na Secedě opravdu nádherně.

1 0
možnosti
Foto

Královna hor, krásaR^:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, za královnu hor místní považují Marmoladu, tak snad se to nedozvědí.... Jsou na ni dost hákliví, v komentářích u jejích fotek na různých "dolomitích" stránkách se obyčejně až pateticky rozteskňují

0 0
možnosti
Foto

Budu Vám říkat Paní mlh. :-)

Nejvíc mě zaujal ten průzor mezi mraky. R^

0 0
možnosti
Foto

;-D Díky, říkejte mi, jak chcete, ovšem na pána mlh Béreše nemám ;-)

0 0
možnosti
Foto

Moc hezky ukřižovaný turista ;)

1 0
možnosti
Foto

To víš, italský design, německá důkladnost. Takové je Jižní Tyrolsko ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^extrémně hezká kombinace slunce a mlhy....a díky za to, že Vám to vyšlo...i když napotřetí, mně by to nevyšlo nikdy, strašně nerad chodím pěšky....i hospodu mám na pantofle.8-o:-)

0 0
možnosti
Foto

Chápu R^ 

A děkuju za návštěvu a komentář :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.