Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky, potěšila jste mě...:-)R^

0 0
možnosti
FS

Aspoň to není zvonek lesní, že? Kytka, víte? Pamatujete?

Teď jen abyste si nepopletla tuhle kavku třeba s Franzem Kafkou.

0 0
možnosti
Foto

Martino,  bezva fotky, bezva komentáře. Pobavil jsem se. R^

1 0
možnosti
Foto

Doufám, že Vás za to někdo pozve na Kavčí hory R^

1 0
možnosti
Foto

Nebojte, to nehrozí, dávám přednost horám jako je třeba Hexenstein, (což časem doložím také fotografiemi), i když se na ně obvykle musím pozvat sama....

(die Hexe = čarodějnice)

0 0
možnosti
Foto

Nádherné fotografie a moc pěkný fotoblog. R^ Ty kytičky mezi fotkami jsou dobrý nápad.

2 0
možnosti
Foto

Článek plný šedých ptáků mi připadal příliš jednotvárný a barevně chudý, tak jsem přidala ty kytky.

Díky za nakouknutí a pozitivní komentář

2 0
možnosti
JR

J65a84r61a 83R57a32n41k

27. 3. 2015 20:34

Je krasna, leskla a nesmirne fotogenickaR^ Myslela jsem, ze musi mit vice te bile, ale zkusim googlovat, mozna, ze jen pan kavka:-)

0 0
možnosti
Foto

Nevím, u nás jsou všechny stejně šedé, možná umolousané. Společné foto manželů Kavkových zde: 

http://img17.rajce.idnes.cz/d1702/11/11031/11031838_759372a8a195e7201a83d7318f0a21f5/images/P1220510x.jpg?ver=0

Jsou to prima ptáci, dostatečně velcí a zbytečně  se nemrskají, takže vyfotit je je hračka.

0 0
možnosti
FS

Krásnej pták, krásný fotky. R^

1 0
možnosti

Nevím, co víc obdivovat - jestli kavku samotnou, nebo to, jak je krásně nafocená. Takhle detailně jsem jí nikdy neviděla, a je to opravdu krásný zástupce ptačí říše.

(Maďaři jí měli - nebo ještě mají - ve znaku pošty)

Díky za tu možnost si ptáky na Vašich fotkách prohlédnout zblízka.:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Určitě jedině kavku samotnou. Po detailnější průzkum můžete snímky rozkliknout, ale nejhezčí jsou ti ptáci stejně "live". Mívají jiskru.

Díky za zajímavou informaci o maďarské poště, a samozřejmě i za nahlédnutí a velmi milý komentář.

1 0
možnosti
Foto

R^ Kdysi dávno ve Vokovicích v jedné zahradě ,,bydlela" jedna kavka. Volně tam poletovala. Uměla krásně nadávat. Vynadala člověku i kočceR^Prostě špica. ;-)

0 0
možnosti
Foto

;-D kavky jsou odvážné, nedají se. Vždycky mám radost, když nějakou potkám.

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.