Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc hezké fotografie !

Podobní ptáčci nám také létají na krmítko a podobně se i chovají. Já jsem byl ale přesvědčen, že se jedná o zvonka zahradního. Tak teď nevím. Ti "moji" ptáčci zas nejsou tak malí - o trošku větší než vrabci.

0 0
možnosti
Foto

Tak to k Vám nejspíš opravdu létá zvonek. Je větší než čížek, nemá černou čepičku a není strakatý. Rád zpívá na vršcích stromů, vyluzuje docela širokou škálu zvuků.

Např.: https://youtu.be/XOsFBGqoPtw

0 0
možnosti
DS

Nádhera nádherná, paní Moudrá. Hned se mi vybavila písnička "čížečku čížečku ptáčku maličký, pověz mi čížečku...":-). Nedá se nic dělat, jdu tu radost přenést do žehlení :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, doufám, že se Vám žehlilo jedna báseň :-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ jsou úžasní! Moc hezké fotografie. :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, kdyby chundelatí kulíšci vzorně nespolupracovali, nic bych neulovila

1 0
možnosti
DT

Nádherné fotky!

0 0
možnosti
Foto

R^Exkluzivní fotky:-)

0 0
možnosti
Foto

Exkluzivní je noční most Vaší ženy. Ale díky:-)

0 0
možnosti
Foto

Dobrá, já vám ji teda brouknu: "Čížku, ptáčku zeleného peří"… Já to sice ještě nemám, ale až to dodělám, to bude prda :)

0 0
možnosti
Foto

Prda? Už se třesu.....;-D

1 0
možnosti
MJ

V krmítku se chovají občas asociálně, ale já jim to odpouštím... jsou něžní a krásní. Jako Vaše fotky.

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuju.

Máte pravdu,  jsou to neohrožení bojovníci, kteří neváhají hájit krmítko (nebo cokoliv jiného, co je zajímá) proti komukoliv. Půtkám se snažíme předcházet větším počtem krmítek a zavěšených kusů pochoutek. Někdy marně.

0 0
možnosti

Co dodat? ... nejspíš jste i ptačí královna .-)

1 0
možnosti
Foto

jsem jen stará čarodějnice (ale vyhovuje mi to)

0 0
možnosti
HD

To pohladí oči. Krásné fotky jste udělala R^.

0 0
možnosti
Foto

Opět moc hezké. Mám rád jejich jemné štěbetání, když obsypou třeba strom olše.

1 0
možnosti
Foto

Olše milují, a taky břízy a smrky, v nichž se schovávají. Oni jsou celí takoví jemní. Tuhle jsem jednoho měla v ruce a žasla jsem, jak byl droboučký. Vypadají větší, když se čepýří na větvích.

1 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.