Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

tenhle fotoblog mi úplně uniknul a to by byla škoda... R^

0 0
možnosti
Foto

Jééé, díky, ale o nic převratného jste nepřišel. Vaši tučňáci (a nejen oni), jsou mnohem lepší. Dík za ně, tam se nikdy nepodívám. Cestovat tak daleko bych nevydržela, po několika hodinách by mě nejspíš kleplo.

0 0
možnosti
Foto

Nádherné fotky a pěkné povídání u nich. :-)R^:-)

0 0
možnosti
AS

A bylo jaro. A fšecko, prafšecko kvetlo ... krásné. Až na tu kvákalku obludnou, teda. Jinak zírám, kolik života jste to v Česku našla. By člověk nevěřil, že tam toho tolik žije. R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Njn, holt žába. Ale tyhle ropuchy jsou celkem klidné, dobromyslné a  řekla bych, že až natvrdlé. Když v létě zaprší, skoro se za tmy bojím vyjít z domu, abych nějakou nezašlápla.

1 0
možnosti
Foto

mám pouze jednu připomínku a ta zní...karma:-)

0 0
možnosti
Foto

Taková připomínka je samozřejmě absolutně nejlepší :-) Moc díky!

0 0
možnosti
Foto

Karma? Tak určitě! R^

1 0
možnosti
JR

J89a94r80a 57R36a63n21k

16. 4. 2015 2:24

Tady nejsou zadna slova nutna, mate uzasne oko pro sve okoli, dovedu si predstavit, ze casto cekate, diky za podeleni seR^R^

0 0
možnosti
Foto

Číhání  je napínavé, pak ovšem doma běduju nad tím, co všechno jsem pokazila...  Ale občas něco docela vyjde. Moc díky za návštěvu a komentář :-)

1 0
možnosti
Foto

R^parádní fotografie, musely to velké zážitky při jejich pořizování. Fotografie s hadem je velmi působivá, děkuji. Přesně tohle jsem dnes potřebovala. ;-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Potěšení a pastva pro oči:-) V tomto období vůbec nepotřebuji budík, o ranní probuzení se mi starají kosáci nádhernými koncerty:-)

0 0
možnosti
Foto

Nojo, zpívají ještě za tmy, bez ohledu na letní čas (ale taky díky umělému osvětlení).

1 0
možnosti

Nádhera! Jen ten had, brrrrrrrr! Ještě, že ho vyvážil ten strakapoud a kdoulovec;-D Ale všechny fotky jsou, jako tradičněR^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Moc díky :-)

Byl to jenom slepýš, ale rozuměla byste si s mým manželem, který taky hady nerad, a vůbec.

1 0
možnosti
Foto

Martino, teda to jsou šoky. Když jsem otevřel první fotku lekl jsem se. Ale pak dál už jsem byl klidný. Jaro je zde. Martino to je bez ohledu na ten první šok na karmu ;-D;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.