Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

...jjj...krasavci...v zimě chodí do krmítka na slunečnici....

0 0
možnosti
Foto

Jo, tu mají nejradši. Dokonce si ji odnášejí do zásoby. Tuhle mi jedna vyrostla z břízy.

0 0
možnosti
PK

Pěkné, Brhlík je můj oblíbenec na chatě. Ničí mi hmyz, který by mi chtěl škodit a ani se moc nebojí když je kousek ode mě.;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Jj, když si na Vás zvykne, je v pohodě.

0 0
možnosti
DS

Krása, paní Martino. Zítra, až budu odpočívat před dnešním náročným dnem, si pustím i filmíky a prohlédnu další fotečky. Fešáčci to jsou.

0 0
možnosti
Foto

Díky, přeji příjemný odpočinek.

0 0
možnosti
Foto

Martino naprosto uklidňující a pohodové. A mezi námi- já stáloe ještě neodhalil, jak z malé fotky po kliknutí větší udělati. Martino R^

0 0
možnosti
Foto

Prostě najedete kurzorem na fotku, třeba doprostřed (šipka se změní na "ruku"), a kliknete levým tlačítkem myšky (případně provedete adekvátní úkon podle typu přístroje, který používáte). 

Některé snímky ale z různých důvodů zvětšit nejdou (kurzor pak vypadá pořád jako šipka, nikoliv "ruka"). 

Alba jsou k dispozici také na Rajčeti (uživatel: moudrasek), dokud nevyjde článek, bývají skrytá. Obsahují i hodně kazového balastu (ale zdaleka ne všechen - mám opravdu velký odpad).

1 0
možnosti
Foto

R^Jsou krásní. :-)  Začínám Vás podezírat, že už nemůžete stíhat nic jiného. :-);-)

0 0
možnosti
Foto

Mám letité zásoby, nárazově ulovím stovky fotek (=zbytečně moc), pak je po nocích probírám a podle potřeby upravuji (ta noc a černé pozadí monitoru se na nich zákonitě odrazí - ve dne a na bílém podkladu, navíc silně zmenšené, často vyznívají jinak).

1 0
možnosti
Foto

R^Jsou to ale krásní lumpíci ti brhlíci:-)

0 0
možnosti
Foto

Opeřenci jsou to fakt skvělí, vždycky jásám, když přiletí.

1 0
možnosti

Martino, ještě než otevřu Váš blog vím, že budu v sedmém nebi. Stalo se i teď. Nádherné fotky! Malého brhlíka jsem ještě neviděla, tak aspoň vím, až přiletí na krmítko. Je takový ještě nedobarvený, jako všichni malí opeřenci.

Díky za krásnou podívanou!R^V

0 0
možnosti
Foto

Bude-li v okolí, na krmítko určitě dorazí. Hlad je nejlepší kuchař. A v zimě už bude přesně vědět, kam :-)

Jsem moc ráda, že jste v sedmém nebi, a děkuji za milý komentář V

1 0
možnosti
Foto

na ptáky jsme proti Vám všichni krátký;-Dnejvíc se těším na ledňáčka.:-)

0 0
možnosti
Foto

Ledňáček nebude, tam kde lovím, se nevyskytuje. :-(

Jednoho nádherného ale loni vyfotil pan Kuthan: 

http://kuthanjaroslavkuthan.blog.idnes.cz/c/411628/Lednacek.html

0 0
možnosti
Foto

OpětR^R^R^. Někdy člověk přemýšlí, odkud pocházejí ta pojmenování ptáků či jiných zvířat. U brhlíka to bude asi od jeho hlasového projevu, který zní trošku jako by "brhnul". Ale ozývá se i úplně jinak, takovým pronikavým hvízdáním. Takže, kdo ty potvůrky nezná, tak by řekl, že jde o nepříbuzné druhy ptáků. Oblbnou nás raz-dva.

0 0
možnosti
Foto

Hledala jsem původ slova a našla tohle: " brh, -a/-u m. sr. = brloh, jednoduchý příbytek, např. doupě, jeskyně, chýše, stan..... => brhel = pták hnízdící v dutině stromu..."

Tak možná se jmenuje podle brlohu (hnízdní dutiny). Ale třeba je to jinak...

0 0
možnosti
Foto

Moji společníci na chatě! :-)Neustále slyšíme škrábání drápků a zobáčků na kůře borovic, jdou si klidně i na verandu, nádhernéR^

0 0
možnosti
Foto

Brhlíci jsou zábavní:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.