Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Pěkné, moc pěkné.:-)

0 0
možnosti
RP

Opět krásné fotky Dolomit a dobrá rada na dovolenou. Mám Vaše blogy a fotky moc ráda, těším se vždy na další. Díky vám jsme před dvěma lety navštívili Sass Pordoi, byl to krásný zážitek.R^Letos jedeme do Folgaridy poblíž Madony a těšíme se.

0 0
možnosti
Foto

Folgarida! WOW! Tam jsem letos chtěla taky, našla jsem na netu i zajímavé ubytování, ale ostatní členové výpravy mě přehlasovali. Tak až se vrátíte, dejte, prosím, vědět, jaké to tam bylo. 

A moc díky za zpětnou vazbu, mám velkou radost, že netvořím zbytečně.

0 0
možnosti
Foto

Naprosto úžasné fotky pohádkové krajiny.R^

0 0
možnosti
Foto

R^Martino, senzace! Nádherné fotky krásné krajiny:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, realita je předčí :-)

0 0
možnosti

Nádhera, Martino! Vám by měla Itálie platit! R^

0 0
možnosti
Foto

Njn, jenže, kdo platí, má tendenci diktovat. To by mě blog rychle přestal bavit.

0 0
možnosti
Foto

R^však už jsem si říkal, že jsem dlouho nebyl v horách.:-)

0 0
možnosti
Foto

;-D musím vás šetřit. Kdo by připravoval rozsáhlé fotoreportáže z jiných koutů, kdyby padl vysílením v horách?

0 0
možnosti

Tak minule jsem psala, že než otevřu Váš blog Martino, jsem v sedmém nebi - tak tady už bych ta patra nespočítala. Toto místo je fakt tady na Zemi?:-)

Ten blog je tak precizní, že snad jen chybí věk průvodce;-D;-D;-D

Překrásně koukání a čtení. Moc a moc děkuji za tu možnost tam býtR^!

0 0
možnosti
Foto

Jejda, tolik chvály....já se snad naučím červenat. Moc děkuju. V

0 0
možnosti
Foto

R^R^Výborně zpracováno, tam jsem dnes potřebovala. Děkuji:-);-)

0 0
možnosti
Foto

Slouží-li článek dobrému, nic lepšího si nemohu přát. V

1 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.