Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Takového kačera bych klidně za sebou tahal. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Njn, to chápu. Zrovna mám housera, zatím za sebou tahám jen levou nohu. Jinak pohodička.

0 0
možnosti
Foto

R^:-)Martino, úžasné všechno. Fotografie, mapy, jízdní řády, prostě jste myslela na všechno. Moc děkuji.:-)

0 0
možnosti
Foto

díky, jízdní řády jsou zbytečně velké, ale chtěla jsem, aby byly dobře čitelné

0 0
možnosti

Opět se nedá dělat nic jiného než si nad Vašima fotkama zavzdychat ...to je krása.. I ty kachničky jsou roztomilé:-)R^R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuju. Mezi roztomilými kačátky se překvapivě vyskytoval i takový mrňavý drsňák, který dokázal zahnat a následně několik metrů pronásledovat konkurující dospělou kachnu. A dost ho to bavilo. Asi příslušník místní zlaté mládeže.

0 0
možnosti
Foto

výprava náročná, kachničky dokonalé:-)...zvláště vláček...nedávno jsem byl svědkem podobné scénky...přišly strmý břeh...matka ladně přistála na hladině a mládež do jednoho do vody padala:-)....pak se zase ve vodě vzorně seřadily. Bohužel jsem zrovna neměl foťák.;-(

1 0
možnosti
Foto

příště to vyjde, kachen je všude spousta ;-)

0 0
možnosti
Foto

Martino tak jsem se právě přichytil, že závidím. Závidím a stydím se. Jo, bejt tak v těchto vedrech kachnou a rochňat se ve vodě. Martino přeji poněkud chladnější dny.R^

0 0
možnosti
Foto

Proboha proč byste se styděl? 

Hlavně déšť aby přišel, ale přiměřený. To sucho je čím dál horší.

1 0
možnosti
Foto

Martino, opět krása nesmírná;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuju. Nebylo ale dost sluníčka, hory v oparu, podmínky na focení nic moc. Správně jsem neměla foťák ani vytahovat z futrálu.

0 0
možnosti
Foto

J87a89n41a 15M60a61j82o69v41á

13. 8. 2015 20:40

Vaše fotky Dolomit jsou vždycky k potěšení :-), díky. Vylepšené o kachní mateřskou školku ještě lepší.

A "třícípá" hora mi maličko připomněla Tri koruny v Pieninách. Viděli jsme je z Dunajce i Dunajec z jedné z korun :-)

http://i.idnes.cz/10/091/org/HIG35a070_slovensko_106.jpg

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, tam to znám. A fotka moc pěkná R^ :-) Kde můžu karmovat?

0 0
možnosti
Foto

A j před dvěma dny dorazil na málo známé mimo oficiální trasy na Šumavě se zdržující Poleckého jezírko...a také jsem narazil na dvě kachny :)

2 0
možnosti
Foto

Gratuluju R^

Taková vzácnost se na Šumavě hned tak nevidí ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.