Diskuse

Nejen zblízka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

růžové snění na lístku okvětním, přivřu-li víčka, kam chci, si poletím;-)..., nádheraR^R^, děkuji:-)

0 0
možnosti
Foto

nejste Vy náhodou básnířka :-)R^

0 0
možnosti
Foto

J11a38n20a 88M57a60j48o74v63á

17. 8. 2015 21:30

paráda, díky za večerní pokoukáníR^R^

0 0
možnosti
MJ

Něco mi připadá jako vzácné šperky. Však ony to jsou...

1 0
možnosti
Foto

Kapky připomínají vinuté perle, speciální skleněné, ručně vyráběné korálky (šumavské: http://www.botanikplzen.cz/upload/863-140210.jpg). Bohužel nemají jejich trvanlivost.

0 0
možnosti
Foto

Jako Martino, dost pěkné, ty odlesky v kapkách... Ale ten pavouk no děs. Martino R^

0 0
možnosti
Foto

Njn, ten pod stolem mohl mít ostřejší zadeček, jenomže děsně rychle zdrhal. Budeme se tvářit, že jde o "umělecký" záměr ;-D Jsem četla, že se to tak dělá.

1 0
možnosti
Foto

teda fakt je to dost z blízka:-)odlesky v kapkách jsou úžasný.:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju. Většinou platilo, že než jsem našla dostatečně velkou kapku, ve které se něco kloudného zrcadlilo, spadla na zem. Tak aspoň takhle.

0 0
možnosti

Paráda ... velká! .-)

1 0
možnosti
Foto

njn, zblízka se věci obvykle zdají být velké, ba někdy i ještě větší ;-)

0 0
možnosti
Foto

Moooc pěkné detaily. :-):-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, vyřídím jim to :-)

0 0
možnosti
JO

Martinko, opět pěkné. Vždy dokážete potěšit oko.

0 0
možnosti
Foto

Moc děkuju :-), snažím se, seč mi síly amatéra stačí

0 0
možnosti
PK

:-)Paní Moudrá fotí opravdu moudře. Fakt pěkné:-):-)

0 0
možnosti
Foto

WOW! Tak to mi ještě nikdo nenapsal ani neřekl. Jste opravdu vynalézavý. Díky.

0 0
možnosti
Foto

R^Oko je potěšeno, děkuji:-)

0 0
možnosti
Foto

jupíííí :-) taky děkuji

1 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.