Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paní Moudrá děkuji Vám za nádherný blog. Marmoláda je moje srdcovka, byl jsem tam třikrát až u kříže. Dokonce jsem tam dvakrát vytáhl i manželku. Váš blog mi přinesl mnoho nových informací. O tom že existovalo nějaké ledové město jsem vůbec nevěděl. Naproti tomu na feratě Via delle Trincée, to je ta která je mezi Marmoladou a masivem Sella hned nad jezerem Fedaia, jsme našli mnoho vojenských objektů. Některé byly ještě v dost zachovalém stavu. Také je tam tunel ve skále a na konci feraty nefalšovanej kanón. Ještě jednou děkuji a karma!

0 0
možnosti

Moc pěkný článekR^R^Díky Vám jsem před třemi lety měla náplánované výlety z Val Gardeny , Passo Pordoi mě učaroval. Při jedné tůře k rifugio Ligio Ciampac Hutte po hřebenech jsme viděli po pravé straně i Marmoládu. Z té strany měla zvláštní tvar, bylo to zajímavé. Doufám, že se ještě tím směrem podíváme a prohlédnu si ji v celé kráse i když na ni nevylezu, na to už nemám.;-D

0 0
možnosti
Foto

Paní Moudrá děkuji Vám za nádherný blog. Marmoláda je moje srdcovka, byl jsem tam třikrát až u kříže. Dokonce jsem tam dvakrát vytáhl i manželku. Váš blog mi přinesl mnoho nových informací. O tom že existovalo nějaké ledové město jsem vůbec nevěděl. Naproti tomu na feratě Via delle Trincée, to je ta která je mezi Marmoladou a masivem Sella hned nad jezerem Fedaia, jsme našli mnoho vojenských objektů. Některé byly ještě v dost zachovalém stavu. Také je tam tunel ve skále a na konci feraty nefalšovanej kanón. Ještě jednou děkuji a karma!

0 0
možnosti
Foto

Tříkrát na Penii? Fantastické! R^ 

Trincee vypadá divoce i  zdola, ze stezky mezi  Porta Vescovo a Padon:

 http://img18.rajce.idnes.cz/d1803/12/12131/12131396_2c21f157408de7bef653c5a95a7516cd/images/P1110510trincee.jpg?ver=0http://img18.rajce.idnes.cz/d1803/12/12131/12131396_2c21f157408de7bef653c5a95a7516cd/images/P1110454trincee.jpg?ver=0 

- musel to být úžasný zážitek. Máte můj obdiv R^

Jeden kanón jsem tam viděla v Passo Padon: 

http://img18.rajce.idnes.cz/d1803/12/12131/12131396_2c21f157408de7bef653c5a95a7516cd/images/P1500023kanon.jpg?ver=0 

Děkuji za karmu a pozitivní zpětnou vazbu :-)

0 0
možnosti
Foto

Zajímavá fotohistorie R^

0 0
možnosti
Foto

Zvláště v kontrastu s mladíky, co dnes prchají před válkami třetího světa. Naši předkové neprchali....

0 0
možnosti
Foto

R^ Martino, kdybych nosila klobouk, smekla bych. Velmi zajímavý článek  o tématu, které bych hned tak nečetla. Ale strhlo mě to. Fotografie a letecké záběry R^R^R^.  Díky :-)

0 0
možnosti
Foto

njn, v mezích možností, ale díky :-)

0 0
možnosti
Foto

Super martino, úplně skvělé - moc děkuji!R^

1 0
možnosti
Foto

Snad se to někomu bude hodit. Srdečně zdravím V:-)

0 0
možnosti
Foto

R^už jsem si říkal, že jsem nebyl dlouho na výšlapu:-)

0 0
možnosti
Foto

njn, příprava článku mi trvá enormně dlouho :-(

Děkuju za návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

Uzasny clanek, Martino, musite to tam mit moc rada:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Mám šílený plán, průvodce pro české turisty zdarma. Tak ho plním.

Díky za nakouknutí a komentář :-)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS