Diskuse

Věžák

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ta vrba s mlhou to je vyloženě někam do soutěže R^

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkná připomínka krásy i když by se paradoxně zdálo že chcípl pes. Moc hezké Martino!

PS: koncem června budeme týden na Hruboskalsku - ty to tam velmi dobře znáš - neporadíš (až to bude aktuální...)?

8-o - já ZÍRÁM!!!

0 0
možnosti
Foto

Cokoliv budete potřebovat. Pošlu ti i oskenovanou podrobnou mapu 1:8000, jestli chceš (neznačené zkratky, které jsou v ní zakreslené, fungují celkem spolehlivě). Dej vědět :-)

0 0
možnosti

Velká paráda! ... a ta vrba je úžasná R^

0 0
možnosti
Foto

Taky mě zaujala. Jen byla daleko, tak jsem ji musela přiblížit optikou. Ten rybník je super.

0 0
možnosti
PK

Zdravím, moc pěkné, jenom jich je mnoho podobných.

0 0
možnosti
Foto

Njn, v galerii se opakují fotky vložené ještě zvlášť do článku. Napadlo mě, že ne každý má chuť otevírat galerii - tak aby nevyšel zkrátka.

0 0
možnosti

Tak, a je to. Jsem se pojistila, aby mi nic od Vás neuniklo:-)

A dobře jsem udělala - moje oblíbené "Labutí jezero" - ta podobnost se nedá přehlédnout...a hudba se vybavuje automaticky s fotkami.

Nádherné!:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Díky. Snad Vás příště moc nevyděsím, mám teď v plánu zase Dolomity.

0 0
možnosti
Foto

škoda že nebylo sluníčko, bylo by to barevnější

0 0
možnosti
Foto

R^Martino, moc pěkné fotky a ta atmosféra!:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky moc, ku podivu jsme na procházce nebyli ani zdaleka jediní

0 0
možnosti
Foto

R^i mapa byla, to je fajn:-)

0 0
možnosti
Foto

Mapa je základ ;-D Díky!

0 0
možnosti
Foto

R^Krásně zadumaná nostalgie:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuju. Nostalgii jsem trefil přesně R^, byla jsem tam na Štědrý den.

1 0
možnosti
Foto

Snové, pohádkové, skvělé.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.