Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Nádhera. Měla jste být fotografkou, o které se čte, kam se člověk podívá.;-):-)

0 0
možnosti
Foto

Kdepak, umřela bych hlady. Ale moc děkuju a těším se na Vaše úlovky, které se mi vždycky moc líbí.

0 0
možnosti
Foto

Hezký den, prohlédnul jsem si obě galerie a ta zimní pohádka se mi líbí mnohem víc, než Údolí mnoha tváří. Třeba je to tím sněhem, nebo líbivější kompozicí (je to jen můj názor), ale ty fotky mají šťávu a zaujmou. U fotek z Údolí mnoha tváří je moc hezká č.4 - s tím zábradlím, jinak mi tam často chybí nějaké popředí, aby to dalo fotce hloubku. S p.Stratilem moc nesouhlasím, každý dělá fotky tak, jak se zrovna cítí a je to jeho okamžité vidění světa, máte pravdu ohledně monitorů, změn rozlišení atd. Hezký den a dobré světlo.:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju za komentář :-). S tím popředím máte pravdu, o nějaké jsem se ale přece jen pokusila. I když někdy je s popředím potíž, protože není-li dostatečně přisvětlené, udělá spíše medvědí službu.

Na rozdíl od obrázků z odkazů na starší články (Zimní pohádka a Když svítá nad Českým rájem), jsem tentokrát fotila přímo z nádvoří hradu přes cimbuří a ze zahrady z balkonku (to je to zábradlí, ale výhled z místa nic moc).

V zahradě je ještě k mání bílý oblouk slavobrány, asi z plastu (=místní opičárna, navíc nízko - vyhnula jsem se mu).

Na nádvoří byly v popředí kromě neuspořádaných židliček a stolů (ty jsem na blog nedala) jen hradby (jsou tam), podivná zvonice (snímek na konci) a blízká skála (použita několikrát, v různé dny a různou ranní nebo dopolední dobu, jako detail i jako popředí), ev. ve větru se pohybující vánoční stromek (rozmazával se), lampy (příliš vysoké, nevešly se do záběru, aniž by se "kácely" a rušily kompozici) a nepříliš šťastně umístěná zdevastovaná kašna.

Příště si s sebou vezmu pixlu od piva, ta by se mohla v popředí vyjímat (ale zase aby to iDnes nepovažovalo za reklamu) ;-D

Jo, ty předchozí články jsou z Mariánské vyhlídky (asi 1,5 km lesem od hradu po žluté), ale to asi víte. :-)

0 0
možnosti
Foto

Tajemno, kam se podívášR^ Krásné, ale něco mi tam chybí... budu divná když Drákula? Paní Martino, :-)lahůdka.

1 0
možnosti
Foto

Děkuju. Drákula by se tam vyjímal, o tom žádná :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Krásné, Martino, některé jsou jako snové obrazy:-)

1 0
možnosti
Foto

Zemský ráj to na pohled R^

3 0
možnosti
Foto

Hlavně český, totiž Český ;-D (ale ono je krásně skoro všude, a zrovna Vy to umíte vidět i v končinách, které nikdy nepoznám)

0 0
možnosti
Foto

Martino, krásné, jako vždy! R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuju, jste velkorysá:-)

0 0
možnosti
Foto

Martino, poslouchám André Ria a prohlížím vezdejší fotoblogy. A musím říci, že je to moc dobrá kombinace. Martino a tak jen můžu říci : díky i za tyto krásné obrázky.R^

1 0
možnosti
Foto

Njn, ten by k tomu vážně šel. Díky za tip i návštěvu.:-)

0 0
možnosti

J76a93n 81Š14u49r98c

22. 1. 2016 17:00

Nádherné fotky. Karma a R^.

1 0
možnosti

Tak to je tedy na co se dívat, ve všech třech sadách fotek!R^ A za ty Trosky děkuji zvlášť, to je moje srdeční záležitost:-)

Jenom Martino, prosím Vás, příště řekněte Slunci, ať Vám nesvítí do podvečerního focení - no, ty barvy!? mohlo to být celé šedé;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

To jsou fotky z rána, resp. několika různých prosincových rán. Slunce vychází na východě, tedy z Hrubé Skály přibližně nad Troskami, resp. Zebínem. Večer bylo vždy zataženo.

0 0
možnosti
Foto

no tedáááá, děsně dobrý:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.