Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Váš nádherný blog mi připomněl zhruba osm ročníků Maratona delle Dolomiti. Mám na ty akce nezapomenutelné vzpomínky. Hned v prvním ročníku jsem za třicetistupňového vedra sjížděl Passo Giau a jednak vedrem a jednak intenzivním bržděním se mi natolik zahřál ráfek předního kola až se mi odlepila a posunula galuska. Pomalý defekt způsobil její změknutí a v poslední zatáčce její smeknutí a následný pro mne nečekaný pád.

Zlomená klíční kost, velkoplošné odřeniny. To byl pro mě konec závodu. Ale jen do příštího ročníku. Dolomity mě úplně očarovaly. Několik dalších závodů jsem absolvoval už bez potíží a za nejrůznějšího počasí. Jeden ročník dokonce za nepřerušeného deště a děsivého hromobití, které ozvěna mezi horskými štíty zesilovala do obludné hlasitosti.

Pro naruživé cyklisty je zde odkaz:

http://www.maratona.it/en/

1 0
možnosti
Foto

Díky za link R^, vím o něm (přizpůsobujeme se mu při plánování cest,). Doufám, že klíční kost už je v pořádku a Vy si opět užíváte další skvělé cyklistické maratony :-)

0 0
možnosti

Tak letos jsem vynechal zimní Itálii. Myslím, že si dovolenou naplánuji na pozdní jaro. Díky Vám, Martino .-)

0 0
možnosti
Foto

Já letos vynechám i letní, počkám, jestli se něco nezmění ve věci migrace. Materiálu na blogy mám zatím spoustu.

Díky za nakouknutí a kdybyste do těch končin opravdu zamířil, pozdravujte ode mě

0 0
možnosti
Foto

exkluzivně zdažilý...zvláště pak děkuju za mapu.:-)

0 0
možnosti
Foto

Myslela jsem na Vás (ovšem ten okruh se Vám asi bude zdát příliš krátký, mohu-li soudit podle Vašeho záběru dokumentovaného na zdejším blogu). :-)

0 0
možnosti

Obdivuji Vaši preciznost! Výborné. My šplhali na kolech po kopcích o kousek dál, na Tre Cime. Sem se určitě vydám, díky.

0 0
možnosti
Foto

Nojo, tam se na kole smí maximálně do Paternsattel (sedlo u jedné krajní věže Tre Cime, nad boudou Lavaredo), když jsem u cesty objevila příslušnou dopravní značku, nevěřila jsem vlastním očím ;-D. Chytli jsme tam tak mizerné počasí, že jsme stejně neobešli všechno, co jsme původně měli v plánu (http://martinamoudra.blog.idnes.cz/c/303790/dolomity-tre-cime-di-lavaredo.html).

0 0
možnosti

Zase úžasnéR^ , snad to ještě stihneme projet , ten kraj kolem Cortiny neznáme. Už se mě Vaše tipy na výlet začínají hromadit. :-)

0 0
možnosti
Foto

Já zas neznám Brentu (vyjma Lago Tovel), těmi končinami jsem kdysi jen projížděla přes Madonnu di Campiglio. Ani spoustu dalších vyhlášených oblastí.

Ona i ta Cortina je z ČR dost z ruky, daleko od dálnice (a člověk už je po těch stovkách kilometrů příliš unavený na to, aby se ještě trmácel asi 90 - 100 km horskými průsmyky). Ještě nikdy jsme se tam proto neubytovali, vždycky dojíždíme z okolí.

Jestli se tam vydáte, přeju šťastnou cestu :-)

0 0
možnosti

Tak toto je tak nádherně nafocené, že mi došla řeč!:-) Neskutečné!

Jste fakt skvělá, Martino!R^

1 0
možnosti
Foto

To je tou krajinou. Na netu najdete spoustu nádherných záběrů, východy i západy slunce, s mlhou, s červánky i bez nich. Já přináším jen normální fotky z výletu, často i za počasí, v němž by profík foťák ani nevytáhl z pouzdra, protože by mu bylo jasné, že neuloví nic extra.

0 0
možnosti
Foto

R^R^Martino, moc pěkné, měla byste se tím živit.;-):-)

0 0
možnosti
Foto

Kdepak, živit ne. Blog mě baví, protože můžu tvořit zcela svobodně a nikdo mi do toho nekecá. Za plat by totéž nebylo myslitelné.

0 0
možnosti
Foto

Martino, a :-)tohle mi děláte proč? Tam chci okamžitě, všude... lágo ferda boží, ale ono všechno. Moje vzpomínka na Grand Sasso - Monte Vetore... louka plná protěží... v životě nezapomenu, i když je to jinde než to Vaše ...to Vaše krásný přenádherný štvací;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Jééé, díky, ty úžasné končiny bohužel neznám, ovšem přezdívka "lágo ferda" nemá chybu (a budu o něm psát někdy příště, ostatně i o těch protěžích, tedy až zrovna nebudu líná). Pořád říkám, že praotec Čech měl kdysi popojít ještě o kus dál na jih...

0 0
možnosti
Foto

Díky. Mohlo to být lepší, kdyby nezačalo pršet.

0 0
možnosti
Foto

R^Tak tam bych si nechal líbit dva roky práznin:-)

1 0
možnosti
Foto

njn, to já taky...V

Díky za návštěvu a komentář :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.