Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK
Foto

Martino, no krásně jsem si zabublal. Martino R^

0 0
možnosti
Foto

tak to mě těší, díky za návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

Bublinky, bubliny...a bublinečky :)

1 0
možnosti
Foto

Původně mě napadlo: "Bubliny, bubliny, bubliny.....!" - viz https://youtu.be/EC1Lk2aS9DI (Ztratil se Nemo), ale tolik dětinů, co by to pochopili, na blogy iDnes asi nechodí....

1 0
možnosti
Foto

Ovšem tento fotoblog není rozhodně žádná bublina, ten nikdy nesplaskne R^

1 0
možnosti
Foto

No, nevím, nevím.... ale děkuju :-)

0 0
možnosti

R^ obzvláště povedené, Martino .-)

2 0
možnosti
Foto

Vy umíte hezčí, když máte náladu. R^

0 0
možnosti
Foto

To by se klidně dalo dát do sekce Ekonomika :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Aha, to mě nenapadlo, tak příště :-)

0 0
možnosti
Foto

R^dnes bez mapy a taky super :-)

0 0
možnosti
Foto

safra, na mapu jsem zapomněla. ;-D Díky!

0 0
možnosti
Foto

R^R^ Tady se někdo krásně nudil;-D Paráda!!

1 0
možnosti
Foto

Jsem prozrazena :-) Díky za zastavení!

1 0
možnosti

...a neb když se fantazii meze nekladou:-)

Parádní fotky tak trochu "z jiného soudku". Jen to umět takhle skvostně nafotit. A je to!R^

1 0
možnosti
Foto

Hlavně aby je neobjevil nějaký skutečný odborník a neutrpěl oulek.... Díky! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.