Diskuse

Střípky jara

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Soudě podle květů, Vy už byste se nejraději viděla prvního máje pod stromem s milým, že jo? .-)) ... Okouzlila mne veverka a hladiny R^

0 0
možnosti
Foto

:-) i Vy romantiku R^

Obávám se ale, že díky v současnosti probíhající obnově katastrálního operátu budu tou dobou řešit něco úplně jiného...

0 0
možnosti
Foto

díky za jaro...u nás ještě tahle ne...díky za mapu...to je samozřejmý:-)a díky za letohrádek, nikdo jsem tam nebyl a chtěl bych.

0 0
možnosti
Foto

Však ono přijde. A až Vám vyjde ten letohrádek, budu se těšit na Vaše fotky, zejména interiéru, který jsem vynechala.

0 0
možnosti

No jasně! Martina! To je zase oko a duše napojena krásou. Nevím co je hezčí, zda flóra či fauna? Nádhera!!! Díky za opravdové jaro!:-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

Jééé, děkuju za přívětivý komentář. Vy se prostě umíte radovat i rozdávat dobrou náladu plnými hrstmi R^ :-)

1 0
možnosti
Foto

Kolik si účtuje tamní fauna za hodinu pózování ? :-) Ale pěkné R^

2 0
možnosti
Foto

Fauně platím pečivem, takže bez rohlíků nebo housek ani ránu.

Střízlík ovšem spolupracovat nechtěl a okamžitě zdrhl. Sýkorka si vůbec nevšimla, že je v záběru, zato veverka ano a v rozčilení na mě hodila jakýsi žalud či co. Naštěstí minula.

0 0
možnosti
Foto

Krásné jaro v Praze:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, jaro je krásné všude :-)

0 0
možnosti
PK

Pěkné foto, zejména letohrádek hvězda mi připomenu, že jsem tam jako žáček vyhrál svůj první přespolák.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to se zpožděním gratuluju! :-)

0 0
možnosti
Foto

Kdepak Martino, je to bez diskuse. Už je to tady a je to dobře. Díky za přinesení této nádhery.R^

1 0
možnosti
Foto

Objekty vzorně pózovaly. Děkuju, Jaroslave!

2 0
možnosti