Diskuse

Ulovte si kosa!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc hezké a jsem rád, že jste tentokráte vynechala recept na polévku :-)

0 0
možnosti
Foto

šla jsem do sebe a pokusila se v toto směru polepšit ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^v lovech kosů jste dokonalá:-):-)

0 0
možnosti
Foto

nooo, nějaké mouchy by se našly.... ale pssssst ;-D

0 0
možnosti

Jú, jé, jó!!!!:-) No jo, Martina. To jsem se zase pokochala. To je přehlídka kosích modelů;-D Nádherné fotky!!!!

Díky mocR^

0 0
možnosti
Foto

Jsou nádherní. Když jsem v minulých letech prováděla kosí studii, paní kosová moc dobře věděla, že mladé musí vyvést, až budeme v práci. ;-D krásné fotky

0 0
možnosti
Foto

njn, naštěstí jsem je našla ve křoví, a pak sledovala, jak rostou, hnízdo bohužel nemám. Díky, srdečně zdravím! :-)

0 0
možnosti
PK

Zdravím, moc pěkné. :-)

0 0
možnosti
Foto

Martino, tak jsem se pěkně pokosil, no o víkendu se pokusím nějakého kosa mezi focením aut také zabrat. Každopádně díky :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Tak jo, budu se těšit na kosa, i když Vámi dokonale znehybněná mě vždy ohromí i sama o sobě.R^

1 0
možnosti
Foto

Jsou krásní...A nejsou to žádné padavky: jednou jsem nesla kosáče v dlani ze silnice do křoví, jak to bylo ještě mimi, tak mě zeštípalo:-)R^

0 0
možnosti
Foto

WOW! Kdo by to byl do něj řekl! Jako malá jsem je (a vrabce) chytala často (nemají dobrý čich, tak to nevadí), ovšem asi jsem měla štěstí na truhlíky, co neklovali. ... Radši už je chytat nebudu. Díky :-)

0 0
možnosti
RP

Také máme kosáky na zahradě, jsou to takoví provokatéři :-) někdy žasneme jak blizko si nechají člověka přiblížit. Ale takhle malé jako máte na fotkách jsem ještě neviděla. Hezké R^.

0 0
možnosti
Foto

No právě proto se dobře loví, odměna zaručena (což se o mnohých jiných ptácích říci nedá). ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^To je ten správný lov. Jen náš pes to nějak nepochopil.;-(;-(;-(

0 0
možnosti
Foto

Njn, pes je prostě lovec, těžko mu vyčítat přirozené chování.

0 0
možnosti
Foto

Krásné a nemusíme ani do Dolomit, ale tam se těším.

Čím fotíte, prosím, jestli se můžu zeptat?

A kosi, ty já znám, z moji práce, jsou všeteční, svým pohybem takoví prudce akční a nenasytní, jako lidi, pojmenovávám si je dle mně známých osob.

0 0
možnosti
Foto

S tvrdým, koho co, pány kosy, to se moc omlouvám...

Asi potřebuji někoho na doučování, ach jo, abych to ještě stihnul;-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.