Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc zajímavá prohlídka ... děkuji ... a jen pro pořádek: Nepíše se měděná ruda, ale měděný Ruda ... popřípadě železný František či zlatý Michal .-))

R^

0 0
možnosti
Foto

a safra, příště se polepším, díky za upozornění :-)

0 0
možnosti
Foto

Perfektně se povedlo zachytit šmouly...a pak že tihle modří rošťáci neexistují :)

0 0
možnosti
Foto

Myslíš tady (na obrázku vlevo)?

http://img22.rajce.idnes.cz/d2202/13/13187/13187338_1a4fb94d0fb6373eb709ea03bfbe8209/images/P1710793x.jpg?ver=0

To je světlo zářivky, kterou jsem ze snímku odřízla, aby neodváděla pozornost. Fotola jsem reportážním objektivem se s pevně nastaveným ohniskem, blíž jsem nemohla, tak mi nezbylo, než to vyfotit i se zdrojem oslňujícího

světla.

1 0
možnosti
Foto

Zajímavý článek, uz vím, kam příště. :-))

0 0
možnosti
Foto

Díky, budu se těšit na Vaše úlovky

0 0
možnosti
Foto

Díky za reportáž z kraje mého dětství. Do Radvanic jsem jezdíval za dědou a do Jívky to bylo na kole kousek. Taky jsme se tam koupali v lese v jezírku zvaném Kuprovka (což je odvozeno právě od mědi). Ale v tom dole jsem nikdy nebyl.

0 0
možnosti
Foto

Jééé, takový rodný kraj bych si dala líbit, je tam fakt nádherně. Důl byl 60 let zavřený, a zřejmě důkladně, jinak byste ho jistě jakožto zvídavé dítě objevil. Kdesi v okolí Kuprovky by mohla ústit odvodňovací štola dolu Bohumír:

https://mapy.cz/turisticka?x=16.0899870&y=50.5475912&z=17&source=base&id=1721309

Poblíž je dnes autokemp, k němuž vede úzká silnice mezi dolem Bohumír, resp. areálem Gemec Union, a Jívkou II.

1 0
možnosti

Ta preciznost zpracování Vašich blogů je skvělá, jako vždy.

0 0
možnosti
Foto

Děkuju. Je to jedna z mých špatných vlastností...

0 0
možnosti
Foto

R^Martino, to je krásný článek a dobrý tip. Díky, přeji krásný večer:-)

0 0
možnosti
Foto

Taky přeju krásný zbytek večera! Důl vřele doporučuju:-)

1 0
možnosti

Velice dobře udělaný zajímavý článek ! Díky !

1 0
možnosti
Foto

Já děkuju za nahlédnutí a komentář:-)

0 0
možnosti
Foto

ač je blog podzemní, zvyšuju karmu:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.