Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Martino, hezké mlžné opary. Prostě šikulka Martina :-)

0 0
možnosti
Foto

To ne já, to moje Schauma ;-D Díky!

1 0
možnosti
Foto

Krásné mlhy....

Citlivou rukou zachycené, moc působivé....;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuju. K té ruce dodám, že jsem výrobcům fotopřístrojů velice vděčná za stabilizátory všeho druhu... ;-)

0 0
možnosti
Foto

jj, bývá tam hezky, díky

0 0
možnosti

Máte cit pro kompozici a "fotografické oko", krásné !

0 0
možnosti
Foto

Díky, to oko mám skoro celý život poněkud krátkozraké, nově i vetchozraké. O to je pro mě focení napínavější ;-D

0 0
možnosti
Foto

zvedám palec...ještěže se nezvedly závoje:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, ony se nakonec zvedly, ale stihla jsem to

0 0
možnosti
Foto

díky za ni, ta se tady počítá

0 0
možnosti

Opět moc hezké fotky.R^..U nás je taky krásně, ale někdy si cestou domů říkám, že bych k nám pár těch kopců z Alp nebo Dolomit dotáhla... ani by to nepoznali;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D přesně tak, ani by si nevšimli a u nás by se vyjímaly;-D

Díky za návštěvu

1 0
možnosti
Foto

J44a12n 59P70r55a39ž66á61k

17. 10. 2016 14:50

R^Ty nejmlžnější obrázky se mi líbí nejvíc, jsou krásné:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky :-) Ty se sluncem nebo bez?

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS