Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

asi proto mi tak rychle utekla;-D

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Martino - s veverkama jsi jedna ruka - úplně tě baští!

Mockrát děkuji za příjemné chvíle s tvými veverkami!!!R^

0 0
možnosti
Foto

Radši bych, aby baštily ty oříšky, co jsem jim nesla. Plachou veverku ale nic nepřesvědčí. Asi ví, proč...

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Jsou na fotkach tak blizko, ze by si je clovek pohladil!

0 0
možnosti
Foto

Snažila jsem se dostat co nejblíž, zbytek obstarala technika. Díky za návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

Ty vaše evropský veverky jsou daleko roztomilejší než ty šedivý americký... :-)

A zachytila jste je krásně R^

1 0
možnosti
Foto

Americkou jsem v reálu nikdy neviděla, takže mi nezbývá, než Vám věřit. Díky za nakouknutí, a ještě ke všemu z takové dálky :-)

1 0
možnosti
Foto

Ta hnědá má ale docela opelichaný ocas....

0 0
možnosti
JK

Takhle zblízka bych řekl, že se jedná o veverku, co myslíte vy? Nám jedna na chatě čistí okap, dělá to zdarma, proto ji tam trpíme... :-)

0 0
možnosti
Foto

Je to možné, taky jsem uvažovala o veverce.

0 0
možnosti
Foto

Překrásný fotky! R^ To si nedokážu představit - výhružně mručící veverka? Vždyť jsou tak roztomilé. Zachytila jste je úplně úžasně.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Fakt mručela. Docela jsem se lekla. Ale loni mi paní Májová v diskusi napsala, že veverka dokázala nabančit její feně, takže zas až tak jemná stvoření to nebudou (veverky, pochopitelně). Ovšem roztomilé jsou, a to snad ze všech úhlů. Srdečně zdravím :-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný dokument.

0 0
možnosti
Foto

Samozřejmě, že dokument. Jak taky jinak, když ty potvory neposedí...

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.