Diskuse

Syslové od Orlické přehrady (fotoblog)

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OK

O78t36a 32K96i97n87c

28. 7. 2017 11:22

Paráda. R^ Samozřejmě karma. :-)

0 0
možnosti
Foto

Moc děkuju, ta se počítá:-)

0 0
možnosti
Foto

Martino, předně tě zdravím a pak, parádíčka pokoukáníR^

0 0
možnosti
Foto

Taky zdravím a děkuju:-)

1 0
možnosti
Foto

Nádherné fotky a zajímavý blog!R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju. Byly by lepší, kdyby byli syslové krotcí. Musím se na ně někdy vypravit jinam

0 0
možnosti
Foto

Moc povedení, ti vaši syslové! A blog taky R^

0 0
možnosti
Foto

No to je pěkný úlovek, gratuluji.R^

0 0
možnosti
Foto

Povedené fotky. Tady v parku jich taky pár žije, ale jsou o něco tučnější :-)R^

0 0
možnosti
Foto

asi je líp krmíte :-) Myslím, že sysli v Loužku mimo sezónu moc příležitostí přilepšit si nemají (není rekreant, nejsou sušenky ani rohlíky)

0 0
možnosti
BK

Jsou opravdu krásníV:-). Se syslem jsem se setkala před hodně lety. Proběhl kolem mě právě na Orlíku a já měla málem infarkt;-D. Viděla jsme to zvíře poprvé v životě. První dojem byl- jéééžišmarjááááá, krysa!!. Něco ale v i v tom malinkatém momentě signalizovalo, že je to přeci jen jiný, než krysa- a že to mělo v sobě něco roztomilýho:-). Kolegyně mi pak s klidem řekla: co šílíš, to byl syslík:-). Děkuji za blogR^.

0 0
možnosti
Foto

Taky jsem se nejdřív lekla. Šla jsem k vodě kvůli fotce krajiny, se zvířaty jsem vůbec nepočítala, jelikož jsem očekávala rušné rekreační středisko. A ejhle, celkem klídek, výhled nic moc, zato sysli a dokonce mladí krutihlavové. Jenže jsem na ně nebyla připravená (teleobjektiv je těžký, tak ho tahám jen když vím, že ho použiju). Tak jsem se musela vrátit, a dvakrát, protože než jsem dorazila ze vzdálené základny, zatáhlo se. Jsou opravdu roztomilejší než krysy, tak jsem to udělala ráda i se zastávkou v prodejně potravin.

1 0
možnosti
VV

Za tento blog vas chvalim.

0 0
možnosti
Foto

R^Jsou nádherní.:-)

2 0
možnosti
Foto

prostě plyšáci s korálkovýma očima :-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^Ti jsou krásní! A té trpělivosti na lovu fotek, to je nutno ocenit!;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Trpělivý byl hlavně manžel, co mě doprovázel. Má to se mnou těžký.... ;-D

1 0
možnosti