Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Martino, no prostě se mi to líbí, já to říkám stále, že jsi šikulkaR^

0 0
možnosti
Foto

Perfektní Martino (jako vždy - ty to jinak neumíš!) a tip na další výlet. Momentálně se hrabu v "úlovcích" z Val di Fassa a pokouším se z nich udělat fotky.....!!!

0 0
možnosti
PK

Zdravím, zase dobrý cestopis.:-)

0 0
možnosti
Foto

snad bude k něčemu dobrý...

0 0
možnosti
Foto

R^ale na vycházky moc nejswem, takhle mi to stačí:-)

0 0
možnosti
Foto

Rozumím a dodám, že na kole by to zrovna tady klidně šlo až ke stupni pod chatou (dál už je to jen pár kroků).

0 0
možnosti
Foto

Nádhera...ostatně jako vždy na Vašem blogu. Martino, Vy byste měla dostat nobelovku za Dolomitskou osvětu :-)

1 0
možnosti
Foto

To nehrozí, ale díky :-)

0 0
možnosti
Foto

To je tou krajinou. Cestou zpět bylo lepší světlo, díky bouřce:

http://martinamoudra.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=328769

0 0
možnosti
Foto

J14a27n77a 88M94a76j15o55v66á

30. 9. 2017 21:43

Krása, úplně se mi zachtělo cest...

0 0
možnosti
RP

Vy dovede naladit.;-) Krásné místo.R^

0 0
možnosti
Foto

jenže s křížkem po funuse...... už je po sezóně

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.