Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Martino, krásné dusehlazeni, díky :-)

0 0
možnosti
Foto

Martono, prostě parádaR^R^R^

0 0
možnosti
PL

Krásné fotopohlazení po duši.

0 0
možnosti
Foto

R^moc hezky se Vás to dotklo:-)

0 0
možnosti
Foto

Krásně vymalované jemným štětcem. :-)

0 0
možnosti
Foto

To bude tou mlhou. Srdečně zdravím do Nového Světa:-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu a pozitivní komentář :-)

0 0
možnosti
RP

Jedna fotka hezčí než druháR^.

0 0
možnosti
Foto

To je tou po generace opečovávanou krajinou. Díky :-)

0 0
možnosti
Foto

J33a15n 77P66r77a66ž78á41k

30. 11. 2017 13:28

R^Tak to opravdu potěšilo, díky, Martino:-)

0 0
možnosti
Foto

Jupííí! To jsem ráda:-)

1 0
možnosti
Foto

Jsou nádherné. Pro mě vede bílá tma a lísteček. Vy umíte.

0 0
možnosti
Foto

Děkuju. Přiznám se, že lísteček je odjinud, ale tak nějak se mi k tomu rybníku hodil. A bílá tma byla ve skutečnosti mnohem působivější než dokáže vypovědět malá fotka ve 2D. Prázdná křižovatka silnic, nikde ani noha, ticho, kolem neproniknutelná mlha a za pankejtem z nízkého zeleného koberce trčící stébla sítiny.

1 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.