Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ahoj Marti - budeš bloger i blogerka roku - nominoval jsem tě kde to šlo - ale na nováčka to asi nepůjde.

Jinak: slípky vypadají jak kačky - o existenci tohoto podivného živočicha jsem dosud neměl ponětí - úžasné!8-o ZÍRÁM!

0 0
možnosti
Foto

Plasticita té vodní hladiny je úžasná. Obzvlášť na té první fotce to uhodí do očí R^

0 0
možnosti
Foto

Je to tak, hladiny jsou fascinující, měnícími se abstraktními vzory připomínají kaleidoskop.

Zaměřila jsem se na ně taky zde: https://martinamoudra.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=444750

Díky za nakouknutí a skvělý postřeh :-)

1 0
možnosti
Foto

Martino, jako vždy super pokoukáníčko;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Martino, kromě krásných fotek jste mi udělala radost. Zase jedna postižená kochající se slípkami, kachnami a jinými tvory. Stále je co objevovat. Děkuji;-);-DR^

0 0
možnosti
Foto

Těší mě, že jsem Vám udělala radost. Snad se mi to podaří i někdy příště. Srdečně zdravím! :-)

1 0
možnosti

Asi před rokem, při rodinné vycházce do Divoké Šárky jsme jednu pozorovali v celé nádheře i s nohama. Pořád chodila přesně po obvodu přepadového otvoru ( takže se zároveň proplétala mříží ). Zřejmě si tam probírala, co se vodním proudem řítí. Asi 10 minut jsme sledovali, jestli ji proud nestrhne, ale byla jak provazochodec. Úplně jiné setkání bylo před lety - malý rybníček zarostlý rdesnem a dalším bejlím a po tom si chodí slípka jak po listech Viktorie královské. Za blog samozřejmě R^

1 0
možnosti

Pardon, rdestem. Rdesno také vodu rádo, ale listy po hladině nevzplývají.

1 0
možnosti
Foto

R^krásné fotky zajímavé info-pokud plavou a mají nožky pod vodou tak se skutečně poznat nedají:-)

0 0
možnosti
Foto

Přesně tak, nohy nejsou běžně vidět, jelikož ptákům se z vody moc nechce. Že je mají zelené jsem zjistila až z atlasu, načež jsem se vydala do terénu, abych si to ověřila a zdokumentovala.

0 0
možnosti
Foto

Martino, toto je opět moc pěkný fotoblog. Nádherné, skoro perfektní fotografie. R^R^R^

V Holandsku je spousta vody a vodních ptáků. Začnu se tedy teď i dívat, jaké mají ti ptáci nohy. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Bezva, tak držím palce a nezapomeňte teleobjektiv, tedy pokud je budete chtít i fotit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.