Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Reaguji na Vaše posledni dva blogy z té dálky poněkud opožděné, moc jste mě udělala dnešním radostR^.V tom deštivém týdnů vloni to byl náš první výlet, ale pršelo , mlha...tak jsme udělali jen malý okruh k Jimmy's Hutte a obloukem zpět. Jediny den co krásně svítilo sluníčko jsme jeli na Passo Falzarego, vyjeli lanovkou na Lagazuoi tam se bořili ve sněhu.....a potom ještě na nádherné Cinque TorriR^ A všude 13. září čerstvě napadany sníh...

1 0
možnosti
Foto

To mě mrzí, že jste měli ošklivo. Sníh tam, bohužel, může napadnout kdykoliv a i uprostřed léta se teplota může v noci držet kolem nuly (ráno je pak jinovatka). Zažili jsme bouři, při níž napadlo tolik krup, že jesme je na hřebenech nacházeli jěště třetí den. Zima odchází pozdě a naopak přichází nečekaně brzy, proto je asi nejjistější vydat se tam v létě, ovšem v srpnu je v Dolomitech narváno. I v létě pořád existuje riziko, že počasí nevyjde. Nicméně obvykle se rychle mění (během dne či dní) nebo stačí zajet do jiného údolí. Čím jižněji, tím tepleji, ale tím rychlejší a dramatičtější změny.

Takže držím palce, abyste příště měli lépe. Bez sluníčka jsou ty hory smutné a nevlídné.

0 0
možnosti
Foto

R^ krása! Příjemně mě to zahřálo alespoň na duši.:-)

0 0
možnosti
Foto

Sláva! Díky za nakouknutí :-)

0 0
možnosti
Foto

Překrásné (jako ostatně vždy Martino) další skvělý příspěvek pro výlety v Dolomitech!

0 0
možnosti
Foto

Děkuju a přeju hodně šťastných kilometrů po hřebenech i údolími :-)

0 0
možnosti
Foto

Škoda jen, že praotec Čech nedošel k těm horám o kousek blíž ;-D

0 0
možnosti
Foto

Jj, je to tam krásný, vřele doporučuji. A děkuji za návštěvu :-)

0 0
možnosti
VF

Já, děvčica z lautr roviny smekám před výtvarným uměním pána Boha a Vám děkuji za nááádherné obrázky.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za milý komentář, taky mě to krásno kolem nás fascinuje:-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že Colfosco vidím poprvé i v létě, jinak jde o můj oblíbený svah...R^

0 0
možnosti
Foto

Dobrá volba, je tam krásně. Passo Gardena je podle mého názoru jedním z nejpůvabnějších průsmyků.:-)

0 0
možnosti
Foto

docela mě bolí nohy, jestěže tam byla mapka:-)

0 0
možnosti
Foto

Bez mapy ani ránu, to je jasný ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^To je nádhera. Hra s hloubkou ostrosti vyvolává dojem plastičnosti, zvlášť u těch květin:-)

1 0
možnosti
Foto

To je zásluhou techniky. Sama mívám co dělat, abych získala trochu času tím, že ostatní buď předeženu nebo naopak dobíhám s jazykem na vestě, čímžto pádem nestíhá experimentovat a spíš jen jaksi "střílím od boku". Něco nakonec jakžtakž vyjde, něco holt ne. :-)

1 0
možnosti

To je taková nádhera! ... a já nad Colfocem znám zase jen sjezdovky ...

0 0
možnosti
Foto

já taky. Ale do Colfosca nezajíždíme. Bereme to od La Vila? do Corvary pak na Boe a zase zpátky všemi trasami, které jsou k dispozici, samozřejmě s přestávkami v boudách.

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.