Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Moc moc pěkné.:-) Bez mapy ani ránu.

0 0
možnosti
Foto

R^tak tak, mapka musí bejt, jinak jsem v háji:-)

0 0
možnosti
Foto

Mapa je základ ;-DR^

Srdečně zdravím velkého cestovatele!

0 0
možnosti
Foto

JJ, pro dovču jako stvořené :-)

0 0
možnosti
RP

Opět jste mě zahřála srdceVnadherne fotky a oblast je to kouzelná R^.Ja jsem byla ten den nachlazená tak jsem odpočívala při bombardinu, ale moji kluci túru absolvovali. My letos ne ale příští rok jsou opět Dolomity v plánu. Střídáme to s rakouskými Alpami.

0 0
možnosti
Foto

To jsem ráda, že jsem Vás zahřála u srdce.

A dobře jste udělala, že jste při nachlazení odpočívala. Zdraví máme jen jedno a ty hory nikam neutečou. Přeju hodně skvělých zážitků, ať už budete kdekoliv! :-)

1 0
možnosti
Foto

Hory jsou prostě fotogenické :-)

0 0
možnosti
LV

Dobrý den.Mým koníčkem ,mimo fotografování bylo horolezectví. Mám též mnoho hezkých obrázků z těchto hezkých mist. Výstup na Adamello, s přespáním na chatě Lobita. Skupina Brenta s přespáním u jezírka Molveno atd. Což mě fascinovalo,bylo projíždění těma úzkýma tunely. Byl jsem tam dvakrát,a velice rád bych se tam znovu vrátil. Přeji hezký den.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Naprosto chápu, že byste se rád vrátil To já taky, a zrovna do oblasti, kterou zmiňujete, ale jíž jsem kdysi dávno jen projížděla (a kterou tedy na svém blogu nemohu popsat).

Ze srdce Vám přeji, ať se Vám Vaše krásné přání splní. :-)

0 0
možnosti
Foto

Nějakou takovou soutěskou jsme profrčeli helikoptérou. Jenomže to bylo v zimě, kdy Sella byla v hermelínu. V létě od putování po Dolomitech bolí nohy. Jednou jsme takhle byli v Gasteintallu. Tam, kde jsme v zimě během momentu projeli na lyžích, jsme se plahočili pěšky po kamenech a štěrku a vzpomínali na zimu.

0 0
možnosti
Foto

Njn, pěšky to jde pomalu, ale zase máte čas se kochat.

Odkud jste letěli? Z Val Gardena létá společnost Elikos, která má stabilní trasy: http://www.elikos.com/elicottero/voli-turistici-elicottero.html Lze tedy odhadnout, kudy jste vlastně prolétali. Soutěskou k boudě Pisciadu by to nešlo kvůli el. vedení. Ale púsobivých míst je v okolí více.

0 0
možnosti
Foto

Vždycky...i dnes, mám chuť sbalit se a jet. Jen nějak pořád vnitřně bojuji s pocitem, že to nejsou nenáročné výlety...

Ale pohledy tedy....dechberoucí a pro Vás obrovský obdiv nejen za fotky, ale za pečlivost zpracování "návodu" na výlet.

0 0
možnosti
Foto

Nebojte, trasy vždy plánuji pro skupinu, která si říká "Eine tschechische Simulantenbande". Jakmile se musí jít do víc kopce, vybraní jedinci vždy lamentují, takže žádná šílená trasa nepřichází v úvahu. Na případná problematická místa upozorňuji, v horách se jim vždycky vyhnout nelze. Některé úseky ale nemusejí dělat dobře lidem trpícím závratěmi, což je v horách obvyklé. Začátečníkům bych nedoporučila snad jedině Latemar - Torre di Pisa a Forcella Piccola di Latemar.

Moc děkuju za pozitivní komentář. :-)

0 0
možnosti
PL

Zajímavé místečko. R^

0 0
možnosti
Foto

Vřele doporučuju, realita předčí obrázky

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS