Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky ti Martino za připomínku vlahých dnů minulého podzimu! Tenkrát ještě bylo krásně - dnes by člověk psa ven nevyhnal ! (natož sám sebe - bylo by mě samého líto....):-P

0 0
možnosti
Foto

Martino, moc díky, Les Království... moje milované místoR^

0 0
možnosti
Foto

Není divu, že je tvoje milované, je tam opravdu jako v pohádce. Kdybych bydlela blíž, jsem tam každou chvíli. Srdečně zdravím V:-)

0 0
možnosti
Foto

moc hezký...i mapa byla:-)

0 0
možnosti
Foto

Bez mapy ani ránu, to je přece základ ;-D Díky za zastavení

0 0
možnosti

Nádherné fotky. To asi nebude z mobilu :-) Barvičky jak víno a ostrost japonského meče. To jste mě nabudila, že zase začínám uvažovat o koupi plnohodnotného aparátu. Copak máte za strojek? Myslím na focení ;-D

0 0
možnosti
Foto

Jééé, moc děkuju za pochvalu :-) Na tyhle jsem použila Panasonic Lumix DMC GH3. Když nepřepálíte, zachytí všechno a hodně věrně, ale musíte ty snímky závěrem upravit. Díky velkému snímači pořídíte i kvalitní výřezy. V prodeji je ještě novější GH5, ale jeho vychytávky ocení spíš profesionál, používám ho spíš na focení ptáků (s objektivem Pan.Leica vario 100-400 mm) než na krajinky. Oba jsou dobré na video (4K).

0 0
možnosti
Foto

Martino, krása jako vždy;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Hurá! Díky za nakouknutí :-)V

0 0
možnosti

Dílo hodnotím i trochu podle osobnosti tvůrce. Tvorbu pánů Štreita nebo Sudka mám raději, než fotografie třeba pana Saudka nebo Drtikola. Vás, paní Martino, zatím neznám.

Dobrý den

0 0
možnosti
Foto

Já taky nejsem žádný fotograf. Lovím běžné obrázky z výletů, tak jako snad každý, koho někdy napadlo zmáčknout spoušť svého foťáku nebo mobilu, když míjel něco krásného nebo prostě něco, co ho zaujalo. Zveřejnit takové snímky je trochu jako vzít čtenáře na ten výlet s sebou, byť jen dodatečně. Proto jsem tady na blogu. Žádné umění u mě nehledejte, za ním musíte do galerií ;-)

0 0
možnosti
Foto

jj, je tam moc hezky, když počasí vyjde, děkuju :-)

0 0
možnosti

Tak fotit umite. Opravdu.R^

0 0
možnosti
Foto

To ne já, to moje Schauma ;-) Jsem jenom fotoamatér... ale díky :-)

0 0
možnosti

P10e19t78r 34B44u21r19i83a75n

12. 12. 2018 13:26

Hezké, karma.

0 0
možnosti
Foto

Moc děkuju, ta se tady počítá V

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.