Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Píšu o Vás článek díky J. J., dotklo se mě to. Přeji krásný den.R^

0 0
možnosti
Foto

Opět nádhera Martino - jako vždy! Teď ses zaměřila na jihovýchod - letos jsme mimo jiné navštívili i ten vodopád na Padole (už zas nevím jak se jmenuje...) a měli jsme kliku na jednu kouzelnou fotku v městečku na Comelico - taky jsem zapomněl. Jo - a nakarmoval jsem tě samozřejmě! Pozdrav Martina!V

0 0
možnosti
Foto

Njn, musím vyřešit ty nedodělky....

Tady jsme toho pěšky už moc neprolezli, jelikož mě u Ex Rif.O.Sala zradilo koleno. Byla jsem ráda, že jsem dolezla k autu. Těším se na vaše záběry, bude to pastva pro oči. Škoda, že zrušili G+

Tak ať se daří! V

0 0
možnosti
PH

Děkuji, opět parádní.

0 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo. Srdečně zdravím a přeji hodně šťastných kilometrů

0 0
možnosti
Foto

Celkově moc pěkně zpracovaný blog. A krásné fotografie R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. Ty fotky jsou jen obyčejné záznamy z cesty, žádné vyšší ambice nemají a ani mít neměly.

0 0
možnosti
Foto

R^a s neodmyslitelnou mapou ještě jedenR^:-)

0 0
možnosti
Foto

;-D kde končí mapa, tam končí svět, .... takže čím více map, tím lépe ...

1 0
možnosti
PL

Hezký blog o zajímavých místechR^

0 0
možnosti
Foto

Díky, i Vy máte pěkný R^

0 0
možnosti
RP

Zase se Vám to povedlo.;-) Padova působí kouzelně. Štíty Dolomit na fotkách nikdy nezklamou, tentokrát se mě ale nejvíc líbí ta s rákosím .R^

0 0
možnosti
Foto

Děsně mě tehdy rozbolelo koleno, tak holt místo štítů došlo na rákosí Jsem ráda, že se Vám líbí aspoň něco ;-)

0 0
možnosti
Foto

:-):-)R^

Ty vodopády jsou nádherné.

0 0
možnosti
Foto

Taky jsem na ně zírala, vůbec jsem je tam nečekala. V mapě nic nebylo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.