Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přeji moc pěkný den tobě Martino i nepřehledným(?- nepřehlédnutelným) řadám členů Tvé rodiny!!!

Další krásný fotoblog - my před lety týden nocovali s výhledem na Trosky - proto jsme moc vděční za TVÉ variace na téma Trosky - připomíná nám ten krásný týden ukončený návštěvou u vás!

Koukám, že svou fotku tady nepřidám, tak tedy přejeme vše nejlepší (i když nejsou Vánoce - v dnešní době buďme vděční za každý den, který prožijeme ve zdraví)!!!V

0 0
možnosti
Foto

Srdečně zdravím, třeba se zas někdy v Českém ráji uvidíme. :-) Zatím aspoň děkuju za návštěvu a komentář. V

Fotky sem do diskuse lze vložit jedině jako link nebo z nich vyrobit vlastní článek na blog.iDnes - https://bouda.blog.idnes.cz/

0 0
možnosti
Foto

R^Vaše fotky mám rád:-)

0 0
možnosti
Foto

To mě velice těší, děkuji :-)

0 0
možnosti
Foto

:-)R^

Mám ráda všechno nedokonalé, ruiny a polorozpadle stavby... Trosky jsem viděla asi jen jednou, bohužel z dálky z auta. Ale snad jednou budu mít příležitost se juknout blíž.

0 0
možnosti
Foto

Nelitujte, zdálky jsou nejhezčí. Zblízka hlava na hlavě a svě skály se zbytky věží, obehnané (nebo spíš spojené) vysokou zdí. Nic moc na místě samém k vidění není.

0 0
možnosti
JU

Vás jsem si zafixoval jako diskutérku, se kterou se často názorově shodnu...vida, koukám, že máme ještě více společného. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Bezva, to mě těší. Děkuju :-)

0 0
možnosti
Foto

No jo, Trosky! Když jsem na chatě, tak na ně koukám furt.

Máte u mne velký červený puntík!

R^

2 0
možnosti
Foto

Tak to máte super výhled. Já na ně koukám jen cestou na chajdu a zase zpět, když jezdím přes Kozákov (pak taky z D10 a okresky 282). Už zatraceně dloho. Dík za puntík, beru jakouoliv barvu ;-D

0 0
možnosti
Foto

I45v81o 95C96i39l12i70c49h

1. 3. 2021 18:25

Doufám, že Vás neurazí karma i ode mne? A i kdyby, máte ji tam ...

2 0
možnosti
Foto

Proč by měla? Nejsem urážlivá a nepřenáším případný nesouhlas s názory na lidi, kteří je vyslovili. Děkuji a zdravím do Jablonce :-)

1 0
možnosti
PK
Foto

Já děkuji - za nakouknutí a pozitivní komentář :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS