Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Martinigue

6. 6. 2012 9:22
Je to tam moc hezké,

byl jsem tam a nejvíc na mě zapůsobila historkak kterou tam vyprávějí, vážící se k objevení Jezerního dómu ... :-)

0 0
možnosti

MM :))

6. 6. 2012 10:16
Re: Je to tam moc hezké,

Myslíte tu o potápějícím se Dr. Jiřím Kuklovi (http://www.radio.cz/cz/rubrika/kaleidoskop/cesti-vedci-v-exilu-george-jiri-kukla) ?

0 0
možnosti

chudacek.blog.idnes.cz

27. 5. 2012 9:38
perfektní článek

V článku je spousta zajímavých, poučných i zábavných informací a jsou v něm pěkné fotky. Též vítám odkazy na mapy a informace o místě jinde na webu. Věnovala jste tomu jistě hodně času. Díky.

Přečetl jsem si něco o zajímavém místě, které jsem neznal.

0 0
možnosti

esex

16. 5. 2012 13:36
>>>>>

Martino, jak pro Vas typicke, zase mrtvola... tentokrat neni pod skalou, ale primo ve skale... s Vama jsou ty vylety skoro vzdycky strasidelne ;-)

0 0
možnosti

MM :))

16. 5. 2012 13:53
Re: >>>>>

;-D, život je drsnej ;-D

0 0
možnosti

ladyevil_cz

15. 5. 2012 22:43
Venušiny nohy...

...čouhají z plazivky ;-)R^

0 0
možnosti

Camino.

16. 5. 2012 8:03
Re: Venušiny nohy...

uz jsem se lekla, ze z diblete vyleze neco jineho;-)...Martino, tentokrate jste se strefila....miluji jeskyne a tady kde ziju, je jich dost....na cely zivotR^R^R^V

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.