Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Martino díky všem těm čížkům krásně zachycených, jsem si vzpomněl na základní školu, kde byla spolužačka Čížková.:-)  Tak to musím tu karmu dát ;-D;-D R^

0 0
možnosti
Foto

Nojo, taky jsem měla jednu spolužačku Čížkovou. Snad se jim oběma (té Vaší i mojí) daří dobře. Moc díky za karmu:-)

1 0
možnosti
Foto

Roztomilí. Fakt se cpou mákem nebo je to jen písnička?:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Netuším, mák jsem nezkoušela, u nás ujíždějí spíš na slunečnici, lojových koulích a sádle. 

A díky za připomenutí písničky, málem jsem na ni už zapomněla:-)

0 0
možnosti
Foto

moc hezkých pár i pár:-)

0 0
možnosti
Foto

co opeřenec, to krasavec - jen mít čas si ho pořádně prohlédnout....

0 0
možnosti
PS

Jsem pokochán. Děkuji

0 0
možnosti
AL

Něco nádherného!

Moudrá paní a ještě tak nádherně fotí.

Karma.

0 0
možnosti
Foto

Moc díky za karmu, ta se počítá:-)

1 0
možnosti
Foto

Krásné nakouknutí k ČížkůmR^;-)

0 0
možnosti
Foto

Nobelova cena za čížky R^

Najmě Č vs Č a dovádějící

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.