Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

:-)A tohle je také pěkné.

0 0
možnosti
Foto

Není co dodat, moc pěkné :-)

0 0
možnosti
RP

Opět nádherné R^R^R^ hned se zlepší nálada, že jsou ještě místa kam se dá snad v budoucnu bez problemu jet.

0 0
možnosti
Foto

Taky doufám, že to půjde. Díky za návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

SUPER!!!:-) A v křesle je to bez dřiny;-);-D;-D

0 0
možnosti

Martino, tak to předčilo veškerá očekávání, a že už jsem u Vás zvyklá.

Neuvěřitelně krásné záběry, a ta videa! Fantastické! Díky!R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Moc děkuju, škoda že byl opar.

1 0
možnosti
Foto

Jako u každého blogu :) R^

0 0
možnosti
Foto

R^Martino, opět nádherné fotky a skvělé zpracování.:-)

0 0
možnosti
Foto

Mohlo to být lepší, ale nějak jsem nestíhala. Díky za písmenka :-)

1 0
možnosti
Foto

Skvělé Martino, dechberoucí - budem se tam muset někdy podívat!

Pokud se v červnu sejdeme - fotky s sebou, na webu jsou moc mrňavé!!!

Takhle zírám: 8-o

0 0
možnosti
Foto

No nazdar, mám fotky jen na discích. Ale můžeme si je promítat v televizi.... i když si spíš myslím, že na ně pro samé klábosení ani nedojde. Těším se totiž na vaše zkušenosti :-)

0 0
možnosti
Foto

R^jak vidím mapu, hnes se cítím líp :-):-)

0 0
možnosti
Foto

;-D tak já Vám to teda budu věřit :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.