Diskuse

Pár minut s admirálem (fotoblog)

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkné a zajímavé detaily.

1 0
možnosti
JK

Mám rád motýlové i tyhle babočky minerály... R^

0 0
možnosti
Foto

Taky mám rád motýlové...

0 0
možnosti
Foto

jednoznačně luxusní:-):-)

0 0
možnosti
Foto

WOW! Taj teď jste mě dostal. Ale čet se to hezky, děkuju :-)

0 0
možnosti

Přiznané pletky s admirálem ... kolik jste teď zlomila srdcí! .-))

.

Parádní fotky, Martino .-)

0 0
možnosti
Foto

Jj, pletla jsem se mu do cesty usilovně... občas to chvílemi i snášel.....

Díky, MIchale :)

0 0
možnosti
PH

Za mě snímek - ranní rosa a včelka Mája :-), jsou top! Díky

0 0
možnosti
Foto

Já děkuju. Za zastavení a komentář.

0 0
možnosti
Foto

To je těmi objekty. Díky :-)

0 0
možnosti
Foto

R^R^Krásné fotografie a úžasná kočička. Děkuji;-)

0 0
možnosti
Foto

Bohužel je plachá, nechá se fotit jen zdálky, tak na 5 a více metrů :-( Ale proti slunci jí vždycky nádherně září kožich

1 0
možnosti
Foto

Krásný admirál i s armádou včeliček :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Toto zvíře si mě jednou na chatě oblíbilo a neustále na mě nalétávalo. Už ráno na mě čekalo před chatou a nepustilo se mě Nevíte, proč?:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Njn, občas to dělají, ale nevím, proč. Motýl vnímá barvy i vůně, ráno vyhledává teplo a sluníčko, aby se "nabil". Asi jste mu přinášela něco, co mu vyhovovalo.

0 0
možnosti