Diskuse

Když hladiny usínají

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc krásné, potěšilo jako vždy.

0 0
možnosti
MZ

Vážená paní Moudrá,

jsem rád, že jste se jinde zapojila do diskuse a já si tak našel Váš blog. Dlouho mi unikal, musím napsat škoda. Pochválit musím za foto, výklad, informace. Je se na co dívat a co číst. Je zajímavé, že jsem Váš pěkný blog neviděl nikdy upoután (je možné, že blbě koukám), jistě by si dle mého názoru zasloužil mnohem více, než třeba blog pana Bangy.

Ať se Vám daří a prosím pokračujte

S pozdravem

MZ

0 0
možnosti
Foto

Díky moc, jestli jsem Vám svým blogem přinesla něco nového, mám radost.

Zas až tak často nové články nepřidávám, protože jejich příprava je hodně pracná. V tom, že jsem Vám unikla, je pan Banga naprosto nevině, můžu si za to sama. Fotoblogy jsou obvykle tematicky naprosto nekonfliktní, takže mají už ze své podstaty užší okruh čtenářů a snadno tedy v přívalu nových článků zapadnou.

0 0
možnosti
Foto

Už asi 4x jsem se pokusila odeslat reakci na diskusní příspěvek pana Řeháčka, ale bohužel se ani jednou nezobrazila. Takže Vám, pane Řeháčku, děkuji za Váš komentář cestou nového vlákna.

0 0
možnosti
Foto

R^zvláště pak potápěči:-)

0 0
možnosti
Foto

synchronizovaní ;-D Díky!

0 0
možnosti
Foto

Super impresionismus a geometrio! :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Fantastické fotky Martino, vtipné komentáře - dnešní ranní (4.20 hod.) "návštěva" u Moudrých se vyplatila - hodně jsi mě povzbudila!!!VR^

0 0
možnosti
Foto

Fakt? Tak to mám radost, že posloužily dobrému účelu. Srdečně zdravím! :-)

0 0
možnosti
RP

Hezké a zajímavé fotky..to zamrzlé listí je R^.

0 0
možnosti

Tak dobrou, hladino MM .-)

0 0
možnosti
Foto

Nápodobně, byť dodatečně :-)

0 0
možnosti
SH

Miluju podzim a rybníky, a teď už vím proč:-)

0 0
možnosti
Foto

Máte dobrý vkus, podzim nemá chybu a u vody dvojnásob:-)

0 0
možnosti