Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásná vzpominka V Vaše fotky jsou nádherné.R^ Nejdříve nás překvapila ta "sexy" lanovka s naskakovanim téměř za jízdy;-D docela jsem z ní měla strach. Jinak úžasné místo jako celé Dolomity. Já jsem sice sjela zpět dolů a čekala na sluníčku u parkoviště....po úraze jsem neměla odvahu v tom davu lidí ten sestup absolvovat, ale moji chlapy se vrátili nadšeni.R^

0 0
možnosti
Foto

njn, lanovka je tam zajímavá, tu jsem v článku zapomněla popsat, napravím to při jiné příležitosti (stejnou mají na Monte Cristallo https://goo.gl/maps/DjppsEX6r6N2, podobnou na ledovci Marmolady https://goo.gl/maps/eHJViXTDK272) .... hlavně jsem poprvé nevěděla, jak vystoupit. Udělala jste dobře, že jste se po úrazu místo túry raději vyhřívala na sluníčku. Má-li kdokoliv z nás nějaký problém, taky se omezujeme jen na jízdy lanovkami a kochání se ze snadno dostupných míst, nejlépe s obsluhou. Ono je tam krásně všude. Počítám, že Vaši chlapi to zvládli svižným tempem tak za čtyři až čtyři a půl hoďky, jestli se nepletu... Srdečně zdravím! :-)

0 0
možnosti
Foto

R^:-) Krásné jako vždy.Děkuji

0 0
možnosti
Foto

Děkuju, jste velkorysá:-)

0 0
možnosti
Foto

už z nadpisu jsem věděl, že budu nadmíru spokojen:-)R^R^

0 0
možnosti
Foto

NJn, okruh dává jistotu, že celkové převýšení nakonec bude rovno nule, tedy pokud se opravdu zadaří vrátit přesně do výchozíhi bodu ;-D

0 0
možnosti
Foto

Díky Martinko za PŘEKRÁSNÝ VÁNOČNÍ DÁREK!!!! Šli jsme přibližně tuto trasu při naší první návštěvě Dolomit v 2003 - v době predigitální a slušné fotky nemaje, o to víc se kocháme tvými. Příští rok pojedete? - měli by jste, ať máš materiál na další úžasné blogy...

Šťastné a veselé a plno elánu! Y+T.V

0 0
možnosti
Foto

Díky, taky přeju šťastné a veselé, jakož i mnoho elánu! :-)

0 0
možnosti
Foto

Prostě tip na výlet do hezkých míst. Díky za nakouknutí:-)

0 0
možnosti
Foto

J24a71n 41P11r15a54ž22á26k

15. 12. 2016 21:27

R^Krásné, Martino:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju. Taky se mi tam líbilo:-)

0 0
možnosti
Foto

Nádherné fotky, hory jsou prostě krásné. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Jj, hory nikdy nezklamou.

0 0
možnosti

Martino, děkuji Vám za tu zprostředkovanou a skvěle popsanou krásu :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Není zač, rádo se stalo. Já zase děkuji Vám, za nahlédnutí a komentář :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS