Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zvláště ta zmáčená ;-D Kampak asi, potvůrka, lezla..... (u břehu tam bývá spousta mrtvých ryb)

0 0
možnosti
Foto

R^tentokrát jsem to zvládnul i bez mapy :-)

0 0
možnosti
Foto

jupíííí, gratuluju :-)

0 0
možnosti
LV

L91u14b97o96m58í69r 53V21í56t

22. 12. 2016 17:23

Hezký obrázek. Mým oblíbeným ptáčkem je červenka, která si právě udělala pod naším oknen v palmě hnízdo a má tam dvě vajíčka. Ráno vylítne na strom, obrátí svojí hlavičku k nebi a zpívá. legenda praví, že když ukřižovali Ježíše, tak se snažila ty hřeby z těla vytáhnout a proto má červené bříško od krve. Přeji pokojné vánoce a hodně lásky do roku 2017.:-)

0 0
možnosti
Foto

Hezká legenda. Červenka čeká v pořadí, jestli neulovím ještě nějakou další. Mimochodem moc pěkně zpívá.

0 0
možnosti
Foto

Fantastické detaily! Ta její křídelní kostečkovaná modrá pírka (za klobouk) jsou zcela nepochopitelná.R^

0 0
možnosti
Foto

Je to krásný pták. Ta pírka sbírám, když je najdu. Klidně se s Vámi rozdělím, jestli chcete.

0 0
možnosti
Foto

Za to může hlavně ta sojka (a pak technika)

0 0
možnosti
Foto

Martino, vítám něco potěšujícího a ladícího pro oko i duši;-)Moc Vám děkuji a přeji stejně tak pohodové svátkyR^....a těší mě, že i sojky mohou být leváci, jako já!;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsem byla asi v minulém životě sojka - já jsem totiž taky levák.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.