Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Parádní fotky díky za odkazy.;-):-)

0 0
možnosti
Foto

Martino sice trochu se zpožděním, ale posílám jeden velkýR^

0 0
možnosti

I přes zákaz jsem se prohlídky hradu zúčastnil .-)

.

R^

0 0
možnosti
Foto

AHOJ MARTI - NEMÁŠ BLOG O BROUMOVSKU?

0 0
možnosti
Foto

Nemáš. ;-( Ale třeba se to časem změní.

0 0
možnosti
Foto

To je nejzřícenější zřícenina, jakou jsem kdy viděl (nepočítám ty, které jsem v terénu už nenašel - i také jsou!). Zasvěcený komentář doprovázený skvělými "vlastnoručními" fotkami - je to prostě úžasné (stejně tak jsi úžasná i TY Martino)! Mockrát děkujeme, Yva + Tonda , 8-o - ZÍRÁM!

0 0
možnosti
Foto

Vy zíráte, já zírám,....Vizir!

Srdečně zdravím a děkuju za nakouknutí :-)

0 0
možnosti
Foto

opět supr po všech stránkách :-)

0 0
možnosti
PK

Zdarec, zaujalo mě to natolik, ž se tam asi vypravím.:-)

0 0
možnosti
Foto

Těším se na Vaše úlovky :-)

0 0
možnosti
Foto

Krása. Hlavně třetí shora. R^

0 0
možnosti
Foto

Dostal jste mě. Tipovala bych spíš čtvrtou.... má úchvatná červená písmenka:-)

0 0
možnosti
Foto

Martino, nikdy jsem tam nebyla, proto díky moc za zprostředkování R^;-)

0 0
možnosti
Foto

Rádo se stalo, děkuju za komentář :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 173
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2359x
Nejsem ničím zajímavá, ale okolní svět zajímavý je. Objevuji v něm dávno objevené - stejně tak, jako mnozí přede mnou i po mně.

A protože je svět příliš velký na to, aby ho člověk dokázal poznat úplně celý, k důkladnějšímu průzkumu jsem si vybrala oblast známou jako Dolomity.
Co tam zjistím, to předám dál - třeba se informace budou někomu hodit.
Viz PRŮVODCE ČESKÉHO GAUČOVÉHO POVALEČE PO DOLOMITECH

Jelikož se domnívám, že jedna fotografie prozradí víc než spousta slov, najdete v mých článcích více obrázků než textu. 
Používám Panasonic Lumix GH3, GH1 a GH5 (plus sadu objektivů v rozsahu 7mm - 400 mm)


Nepracuji a ani jsem nikdy nepracovala v oboru cestovní ruch. Nemám ani žádné kontakty na jakoukoliv cestovní agenturu.